  • 11. Data: 2012-11-10 00:36:15
    Temat: Re: Atak terrorystyczny na straż gminną w Człuchowie
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-10 00:09, Tomasz Pyra pisze:

    > Myślę że Twoje OC z bólem odda należne 120tys (czy ile ten fotoradar
    > kosztuje) do gminy... Więc zysk żaden - zniżkę stracisz i mandat dostaniesz
    > za niedostosowanie.

    Nie tracę zniżek, bo ubezpieczenie mam w leasingu, ale nie o tym. Tego
    obiektu zgodnie z prawem nie powinno byc w pasie drogowym (widuje
    postawione na asfaltowym poboczu na 91 chyba w Ostrowitach obok
    Krośniewic). Krab stoi na asfalcie, często o zmierzchu. Korci mnie, aby
    go rozjechać oj korci.

  • 12. Data: 2012-11-10 00:36:58
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Trzeba mieć obrotną żonę, żeby w oczekiwaniu na jej powrót znaleźć sobie
    > kolegę celem wspólnego pobytu na poboczu.

    Znów głupi Rafał Gil swoje mądrości wypisać musiał?

  • 13. Data: 2012-11-10 00:48:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-10 00:36, anacron pisze:

> [...]
    > postawione na asfaltowym poboczu na 91 chyba w Ostrowitach obok
    > Krośniewic). Krab stoi na asfalcie, często o zmierzchu. Korci mnie, aby

    Myślałeś kiedyś miast pójść na herbatkę do komendanta czy
    rozbijania fotoradarów zająć się żoną ? Pójść z nią do łóżka czy
    co ... poważnie jest dobra w te klocki ...

    P.S. - po raz kolejny zadaję ci pytanie - jak myślisz, sędzia
    tak samo podejdzie do walenia w nieruchomą przeszkodę na poboczu
    jak komendant na kawce ?

    Przypierdol się dowiesz ... a może jednak sprawdzisz czy twoja
    żona jest tak dobra jak mówię i miast walić konia na usenecie
    zainteresujesz się życiem prywatnym ? Wiesz, grupy dyskusyjne są
    od dyskutowania a nie jebania wynurzeń jakiegoś paranoika nie
    znającego elementarnych zapisów prawa.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 14. Data: 2012-11-10 00:56:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Myślałeś kiedyś miast pójść na herbatkę do komendanta czy rozbijania
    > fotoradarów zająć się żoną ? Pójść z nią do łóżka czy co ... poważnie
    > jest dobra w te klocki ...

    Głupi Rafał Gil nie rozumiem że mnie nie interesują jego wypociny!

  • 15. Data: 2012-11-10 14:42:53
    Od: PH <p...@...ustach.bbc>

    W dniu 2012-11-10 00:56, anacron pisze:

    > Głupi Rafał Gil nie rozumiem że mnie nie interesują jego wypociny!

    I dlatego je cytujesz?

  • 16. Data: 2012-11-11 00:47:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-09, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > policjancie, kot wbiegł nie chciałem go rozjechać uciekłem na bok a tu
    > to coś stało...". Przypadkiem byłby to jakiś Patrol 1 z kratownicą z

    Zakupia drugi z Twojego OC :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-11-11 01:12:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-11 00:47, AZ pisze:

    > Zakupia drugi z Twojego OC :-)

    Głupek zapłaci, to fakt ... ale gdyby go podpuścić - to przez
    "parę dni" służba pozbawiona byłaby maszynki do zarabiania
    pieniędzy ...

    Motyliński - WAL, nie możesz małżonki - wal fotoradary - nam nie
    zaszkodzi, a tobie pomoże - w końcu jakieś walenie będzie :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2012-11-12 11:57:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-11-09 22:56, anacron pisze:
    > (...)
    > Z Emilem często stajemy obok FR z kamizelka uważaj na fotoradar, czasami
    > stawiam przed nim swoje auto z kamizelka POLICJA za tylną szybą,
    > przypadkiem tak leżącą, że widać. Generalnie jeszcze w planach kamizelka
    > wykona dokładnie jak policyjna tyle, że z napisem POLSKA w miejscu
    > POLICJA i poniżej mniejszymi "kraj fotoradarów", aby można było ją
    > założyć, bo tej oryginalnej nie mogę. Dzieje się wtedy rzecz dziwna.
    > (...)

    Ja miałem innego pomysła:
    autko w kolorach "nowych" - czyli srebrne z niebieskim pasem, na pasie
    napis POLICE, a tam gdzie (nad i pod pasem) są niebieskie kostki, napis
    jakimś specyficznym fontem typu "lubię to miasto".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 19. Data: 2012-11-12 12:21:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-09 22:43, J.F. pisze:

    > Lepiej byloby podpalic - akta by splonely, i moze FR :-)

    Uważaj co piszesz, ty - nomen omen - podżegaczu! :)

  • 20. Data: 2012-11-12 12:29:16
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.11.2012 00:36, anacron wrote:
> [...]
    > postawione na asfaltowym poboczu na 91 chyba w Ostrowitach obok
    > Krośniewic). Krab stoi na asfalcie, często o zmierzchu. Korci mnie, aby

    No to skoro przyznałeś już publicznie, ze planujesz zniszczyć fotoradar
    celowo w niego wjeżdżając to pozostało tylko zrobienie tego ;)

    Michoo