  • 21. Data: 2015-06-18 21:17:42
    Temat: Re: Asus Zenfone 2 ze551ml ciekawa alternatywa dla SG 4
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-06-17 o 20:21, ToMasz pisze:

    W grę wchodzi jeszcze One Plus One, cena podobna, troszkę lepszy
    aparat i wynik w antutu gorzej z gwarancją.

  • 22. Data: 2015-06-19 04:21:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Na Tabletowo pod trzema recenzjami. Przed i po nabyciu sprzetu.
    > Na forum Android.com.pl w watku tego modelu rowniez.
    > Nie chce mi sie powielac wpisow.

    Acha. Czyli zupełnie wyrwane z kontekstu te wzmianki o synu... ok.

    Wychodzisz z błędnego założenia że wszyscy poszukują Twoich
    wypowiedzi po całym internecie i jak coś napisałeś o swoim synu
    na tabletowo to już obowiązkiem wszystkich jest Twojego syna znać.

    Weź więc na przyszłość pod uwagę, że dla większości ludzi
    takie wpisy na innym forum są nieznane i nie formuują kontekstu.

  • 23. Data: 2015-06-19 04:23:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > http://www.ebay.pl/itm/251648276156?var=550552466928
    &ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    Coś koszmarnego - potworek z czasów pierwszych komórek z lat 90-tych.

    No cóż... powodzenia.

  • 24. Data: 2015-06-19 23:40:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu piątek, 19 czerwca 2015 04:21:26 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Wychodzisz z błędnego założenia że wszyscy poszukują Twoich
    > wypowiedzi po całym internecie i

    Wychodze z blednego zalozenia, ze ktos jest zainteresowany informacjami o sprzecie,
    ktorego dotyczy watek i przyjmie z wdziecznoscia namiary na polecana recenzje i
    komentarze posiadaczy.

  • 25. Data: 2015-06-20 14:25:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Wychodze z blednego zalozenia, ze ktos jest zainteresowany
    > informacjami o sprzecie, ktorego dotyczy watek i przyjmie
    > z wdziecznoscia namiary na polecana recenzje i komentarze posiadaczy.

    Ale nie podawałeś żadnych "namiarów" na recenzję...
    Powiedziałeś tylko że Twój syn go ceni sobie.
    I oczekiwałeś że ktoś teraz nie tylko zacznie szukać
    recenzji telefonu ale i zacznie szukać informacji na Twój
    temat, na temat Twojego syna - chyba poroniony pomysł.

  • 26. Data: 2015-06-20 14:43:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 20 czerwca 2015 14:25:42 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    >chyba poroniony pomysł.

    Chyba troche trollujesz.

    Nazwy portali podalem, model telefonu znasz.

    EOT