  • 1. Data: 2011-01-22 10:52:43
    Temat: Tak sie jezdzi po Warszawie.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    W Waszawie dzieki HGW jeździ się tak:
    http://www.se.pl/s/photos/thumbnails/102411/Inspekto
    rzy_sprawdzili_tras_S8_580
    x467.jpg
    www.se.pl/s/photos/thumbnails/102411/Inspektorzy_spr
    awdzili_tras_S8_580x467.jp
    Luzik ;-))

  • 2. Data: 2011-01-22 10:58:51
    Temat: Re: Tak sie jezdzi po Warszawie.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 09:52:43 +0000 (UTC), 666 napisał(a):

    > W Waszawie dzieki HGW jeździ się tak:
> [...]

    A ty - że tak pytam - skąd jesteś? Chciałbym wiedzieć gdzie mieszkają
    ludzie nieumiejący poprawnie wkleić linka (tak aby się nie złamał).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2011-01-22 11:56:22
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    rzy_sprawdzili_tras_S8_580
    awdzili_tras_S8_580x467.jp

    > A ty - że tak pytam - skąd jesteś? Chciałbym wiedzieć gdzie mieszkają
    > ludzie nieumiejący poprawnie wkleić linka (tak aby się nie złamał).

    Też się zastanawiam, choć ja nie z wa-wy ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2011-01-22 12:00:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 10:58:51 +0100, MadMan napisał(a):

    > A ty - że tak pytam - skąd jesteś?

    jak zawsze - znów uciekł z zakładu dla złośliwie toppostujących zjebów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2011-01-22 19:11:45
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Jak to jak?
    Normalnie się jeździ!
    Jak wszędzie.

    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 6. Data: 2011-01-24 12:10:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 22 Jan 2011 09:52:43 +0000 osobnik zwany 666 wystukał:

    > W Waszawie dzieki HGW jeździ się tak

    ale sobie źródło znalazłeś.
    Po drugie co ma HGW do drogi krajowej?

    --