  • 11. Data: 2015-09-19 10:55:10
    Temat: Re: Assistance
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.09.2015 o 10:38, j...@i...pl pisze:

    > No właśnie. To jest dopiero akcja. Ostatnio znajmy coś takiego miał.
    > Pakiet Assistance najwyższy z możliwych, Generali. Auto pod domem, nie
    > chce odpalić. Dzwoni do assistance, a tam mu mówią, że auto ma ponad
    > 10 lat, to nie mogą go sholowac, jak jest bliżej, niż 70 km od miejsca
    > "zameldowania" ;)

    Trzeba uważać co się bierze, 50 km to zwyczajowa opcja w najtańszych
    assistance.

  • 12. Data: 2015-09-19 10:56:38
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 19 Sep 2015 10:55:10 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >Trzeba uważać co się bierze, 50 km to zwyczajowa opcja w najtańszych
    >assistance.

    "Pakiet Assistance najwyższy z możliwych, Generali."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2015-09-19 11:14:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.09.2015 o 10:56, j...@i...pl pisze:

    > "Pakiet Assistance najwyższy z możliwych, Generali."

    A co skłoniło do zakupu akurat tego pakietu, skoro nie spełniał
    podstawowych wymagań?
    To że coś kosztuje więcej, nie oznacza, że jest odpowiednie.
    Gdy miałem oldtimera, zaczynałem od sprawdzenia czy assistance obejmuje
    także przygody pod domem.
    Znalazłem taki, który obejmował i kosztował poniżej 100 zł chyba.
    Więc nie trzeba płacić więcej, tylko wybierać z głową.

  • 14. Data: 2015-09-21 07:55:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-19 o 11:14, Cavallino pisze:

    > A co skłoniło do zakupu akurat tego pakietu, skoro nie spełniał
    > podstawowych wymagań?

    Bo ludzie w ubezpieczeniach kupują:

    - papier
    - "najniższą cenę"
    - spełnienie jakiegoś formalnego wymogu

    tymczasem mało kto patrzy na warunki.

    Co jest dość absurdalne, bo ubezpieczenie jest produktem, w którym
    jedyne co się kupuje, to właśnie te warunki.

    Po odmowie wypłaty szkody ludzie się dzielą na dwie grupy:
    - mądrych - mają nauczkę i wyciągają wnioski
    - oraz takich samych po szkodzie jak przed szkodą (ci zasilają szeregi
    internetowych narzekaczy na ubezpieczycieli ;)

    --
    Liwiusz