  • Data: 2009-04-15 16:23:55
    Temat: Aprilia Pegaso & przedkladki sprzegla grrr...
    Od: Szwed <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem ze slizgajacym sie sprzeglem w Pegaso 650 2004r.

    Udalo mi sie znalezc w miare tani zamiennik dla tarcz sprzegla (TRW
    MCC604-7 cena 250zl) ale o zamienniku dla przekladek sprzegla nikt nie
    slyszal :-/
    Mechanik moze sprowadzic caly zestaw tarcze+sprezyny+przekladki za jedyne
    1800zl po miesiacu czekania. Nie bardzo chce az tak podnosic wartosc
    motocykla bo jeszcze go ukradna i co wtedy :-P

    Tak więc zapytuję:
    1. Moze podeszlo by takie cos?
    http://www.boxer-parts.eu/sprzeglo_do_serii_f650_od_
    06_1994_do_2000,271,788.html
    2. Moze ostatnio na szrocie widzieliscie zdechle Pegaso zeby sobie
    wymontowac? :D (tylko nie wiadomo ile uzywki wytrzymaja)
    3. Moze wymienic same tarcze+sprezyny?

    pozdr
    Szwed