  • 11. Data: 2012-06-26 16:00:47
    Temat: Re: Apple właśnie podziękowało rzeszom fanów za wierność
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > pszemol sie coś nie odzywa... ;-)

    cisza....

    fanboye zamilkli... czyżby czekali na smsy z centrali kościoła
    nadgryzionego jabłka?

  • 12. Data: 2012-06-27 06:29:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    mini-connector-confirmed/

    > w tym problem, że wyznawcy kościoła z radością kupią kolejne nowe
    > urządzenia, bo przecież to normalne że trzeba iść z postepem :)
    >
    > ciekawe czy w nowym ipadzie też wprowadzą całkiem nowy interfejs tak ze te
    > wszystkie fantastyczne dodatki do ipadów będą sie nadawały tylko do
    > śmietnika?

    Ale ile użytkowników używa jakiejś dodatki?
    Z mojego podwórka będę musiał kupić dwa kabelki USB-A do 19-pin mini.
    Tyle, bo mam dwie ładowarki USB w dwu samochodach.
    Dużo dodatków działa przez złączkę jack od słuchawek, np. czytnik
    kart kredytowych "square" (https://squareup.com/)

  • 13. Data: 2012-06-27 06:31:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > cisza....
    >
    > fanboye zamilkli... czyżby czekali na smsy z centrali kościoła
    > nadgryzionego jabłka?

    Ale co tu jeszcze można powiedzieć?
    Nic nie ma wiecznej żywotności - wymienisz iPhone 4 na nowego
    to również gadżet wymienisz na nowy - dodasz stary kupującemu
    od Ciebie starego iPhone, może się jemu przyda. To są zwykle grosze.
    Rozdmuchuje się znowu sztucznie sprawę - z igły widły robiąc.

  • 14. Data: 2012-06-27 11:22:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale ile użytkowników używa jakiejś dodatki?

    mas rację po co komu jakieś dodatki...

> [...]
    > Tyle, bo mam dwie ładowarki USB w dwu samochodach.
    > Dużo dodatków działa przez złączkę jack od słuchawek, np. czytnik

    może też przestanie :)

  • 15. Data: 2012-06-27 11:25:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale co tu jeszcze można powiedzieć?

    no właśnie...

> [...]
    > od Ciebie starego iPhone, może się jemu przyda. To są zwykle grosze.
    > Rozdmuchuje się znowu sztucznie sprawę - z igły widły robiąc.

    masz rację jak kupujesz nowego iPhona musisz sie teraz przygotować na zakup
    nowych akcesoriów.

    zresztą jakość tak głupio używać starych nie modnych akcesoriów do nowego
    telefonu.

    ciekawe czy ta sama polityka zacznie obowiązywać w przypadku iPada i
    Macbooków...

    nowy iPad nowe złacza nowy MacBook będą nowe złacza :)

  • 16. Data: 2012-06-27 11:31:07
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > Macbooków...
    >
    > nowy iPad nowe złacza nowy MacBook będą nowe złacza :)

    No ale Apple ma zarabiac pieniedze, a nie dbac o portfel uzytkowników :)

    --
    PZDR!
    SGSIII/iP4S

  • 17. Data: 2012-06-27 11:34:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-06-27 11:31, ArekM pisze:

    > No ale Apple ma zarabiac pieniedze, a nie dbac o portfel uzytkowników :)

    Dba o portfel użytkowników - żeby nie uległ niebezpiecznemu
    przepełnieniu, w wyniku którego mogłoby dojść do uszkodzenia :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 18. Data: 2012-06-27 14:34:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > masz rację jak kupujesz nowego iPhona musisz sie teraz przygotować
    > na zakup nowych akcesoriów.

    Jakie masz accessoria do tego iPhone??? Powiedz Ty mi jakie?

    Stara złączka i tak była już archaicznie duża i może już nadszedł ten
    czas co kiedyś nadszedł dla USB-B że powstały wersje mini/mikro.
    Może i nowa końcówka doczeka się przejściówki ze starego na nowe
    i będzie można wtedy stare accessoria używać z nowym iPhone.
    Przeciwnicy zawsze znajdą powód aby wywoływać sztuczny zamęt.

  • 19. Data: 2012-06-27 23:02:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jakie masz accessoria do tego iPhone??? Powiedz Ty mi jakie?

    Jak ktoś kupuje ajfona na wyprzedaży w atandt, to już pewnie nie ma kasy na
    cokolwiek innego, zresztą po co - there's an app for that :-P

    Proszę uprzejmie: zestaw głośnikowy, dwie stacje dokujące (jedna z szybkim
    backupem zdjęć na kartę SD), przejściówka do SD, druga do HDMI, kabel
    przedłużający złącze systemowe. To, co używam na codzień, głównie do zajęć
    jakoś związanych z pracą. Koszt - wg cen Apple US Store - jakieś 400$ czyli
    4 ajfony dla gołodupców z USA.

    Tak, tak, znasz bajkę o świstaku?

  • 20. Data: 2012-06-28 06:14:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> wrote in message

> [...]
    > przedłużający złącze systemowe. To, co używam na codzień, głównie do zajęć
    > jakoś związanych z pracą. Koszt - wg cen Apple US Store - jakieś 400$

    No i jak będziesz robić upgrade, to sprzedasz cały zestaw :-)

    > Tak, tak, znasz bajkę o świstaku?

    Ledwie się ta złączka mieści na dole iPhone4 - zajmuje miejsce które
    możnaby przeznaczyć na większe głośniczki, a tak jest wrzód na tyłku.
    Więc zrobili złączkę mniejszą, i jest krzyk.