  • 1. Data: 2012-06-21 08:46:39
    Temat: PlusGSM
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Czy sa jakies przepowiednie kiedy PlusGSM wprowadzo nowe
    umowy/promocje dla firm? Pokonczyly mi sie aktualne i zastanawiam sie
    czy cos wybierac czy czekac jeszcze ...

    ps.swoja droga to 2 lata temu dzwonili juz na 2-3miesiace przed
    koncem namawiajac na przedluzenie .. a w tym roku cisza .. czyzby tam
    zle sie dzialo ... ?

    --
    tyran

  • 2. Data: 2012-06-21 08:58:13
    Temat: Re: PlusGSM
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 08:46:39 +0200, tyran wrote:
> [...]
    >
    > ps.swoja droga to 2 lata temu dzwonili juz na 2-3miesiace przed
    > koncem namawiajac na przedluzenie .. a w tym roku cisza .. czyzby tam

    Po tym, jak Plus pokazal oferte prepaid, ktora miala wywrocic rynek do
    gory nogami, a wzbudzila tylko litosciwe usmiechy, mysle, że powinienes
    zaczac myslec do ktorej innej sieci się wyniesc...
    Ja po 11latach u Plusa od zimy jestem w Playu. Z powodow, ktore opisales.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2012-06-21 09:16:12
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał:

    > A pytałeś opiekuna biznesowego? Bo od niedawna mają w plusie bardzo
    > dobre taryfy ze zryczałtowanymi rozmowami do wszystkich sieci za
    > ok 70 zł.

    Które nadal są daleko w tyle za Playem i ich ofertą. Plus od lat się
    ośmiesza, choć jest lekko lepszy od Orange.

  • 4. Data: 2012-06-21 10:04:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tyran napisa?(a):

> [...]

    A pytałeś opiekuna biznesowego? Bo od niedawna mają w plusie bardzo
    dobre taryfy ze zryczałtowanymi rozmowami do wszystkich sieci za
    ok 70 zł. Nie wiel od ilu kart można z takiej taryfy korzystać.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 5. Data: 2012-06-21 10:48:34
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Thu, 21 Jun 2012 06:58:13 +0000 (UTC)
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    > powinienes zaczac myslec do ktorej innej sieci się wyniesc...
    > Ja po 11latach u Plusa od zimy jestem w Playu. Z powodow, ktore

    No wlasnie jedyne co mnie trzyma to to, ze wszyscy w rodzinie maja
    plus/simplus i do nich mam polaczenia darmowe (5 numerow). Z Playa
    czy innej sieci moge juz nie miec darmowych do rodziny .. a zona
    czasami z mamusia lubi pogadac ;)

    pzdr.

    --
    tyran

  • 6. Data: 2012-06-21 13:37:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomek napisa?(a):

    > Które nadal s? daleko w tyle za Playem i ich ofert?.

    Moim zdaniem jest lepsza bo ryczalt obejmuje takze sieci stacjonarne,
    za ktore w formula 4.0 playa juz trzeba doplacac. Do tego troche tanszy
    jest podstawowy abonament.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 7. Data: 2012-06-21 16:41:05
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Miałem to samo, 3 numery w plusie, rok temu zerowa chęć na sensowną ofertę.
    Obudzili się jak play w moim imieniu złożył wypowiedzenie umowy. Oferta była
    nadal do dupy :) Płaciłem nie mało - ok 250 -300 zł / miesięcznie. Teraz
    wyrabiam się w 150 zł i nie narzekam.

  • 8. Data: 2012-06-21 16:41:27
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    ps. W plusie numery miałem od 1996 roku.

  • 9. Data: 2012-06-21 16:42:19
    Od: "CPL" <n...@s...com>

    Kup mamusi play fresh za 5 zł, doładuj za następne 5 zł i masz rok rozmów
    żona via mamusia za free :)