  • 1. Data: 2012-06-22 13:24:26
    Temat: Apple właśnie podziękowało rzeszom fanów za wierność
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://www.bgr.com/2012/06/21/iphone-5-rumor-19-pin-
    mini-connector-confirmed/

    W skrócie:
    - miliony akcesoriów które są w domach i biurach przestaną działać, zniknie
    jedna z niewielu realnych zalet tego sprzętu.

    - nowe będą sporo droższe - raz, że będzie spory popyt w krótkim czasie od
    fanbojów, dwa, że trzeba będzie certyfikować u apple, trzy, że oprócz
    haraczu dla apple trzeba będzie jeszcze zakupić, uwzględnić w projekcie i
    zamontować chip, który posłuży wyłącznie zapewnieniu nieprzerwanego
    strumienia gotówki do kupertyńskich sejfów.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 2. Data: 2012-06-22 13:25:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    jak przyjdzie ten azbestowy troll z jackowa i zacznie coś śmiesznie dukać,
    że to przyszłość, trzeba iść do przodu a nie być przywiązanym do sprzętu
    legacy itp, to powiedzcie, zajrzę na google i się pośmieję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 3. Data: 2012-06-22 14:41:00
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 12:24:26 +0100, Waldek Godel napisał(a):
> [...]
    > - miliony akcesoriów które są w domach i biurach przestaną działać, zniknie
    > jedna z niewielu realnych zalet tego sprzętu.

    Ibood będzie miał problem, co druga ich oferta ma iConnector ;)
    Swoją drogą - jak to się ma do nakazu UE by wszystkie telefony miały złącze
    mini(czy tam micro)usb?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 4. Data: 2012-06-22 15:05:04
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 12:41:00 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Ibood będzie miał problem, co druga ich oferta ma iConnector ;)
    > Swoją drogą - jak to się ma do nakazu UE by wszystkie telefony miały złącze
    > mini(czy tam micro)usb?

    Nie ma takiego nakazu.
    Firmy uniknęły jego wprowadzenia podpisując między sobą umowę o takim
    złączu. Podpisało ją również Apple. Tyle, że umowa zawiera możliwość
    dostarczenia takiego złącza w postaci przejściówki.
    Ale.. Apple jest jak zwykle równiejsze niż inne zwierzęta - przejściówki
    nie dostarcza. Jest, ale trzeba ją sobie kupić.

  • 5. Data: 2012-06-22 18:02:40
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.06.2012 15:05, Waldek Godel pisze:
> [...]
    złącze do _ładowania_

> [...]
    > Ale.. Apple jest jak zwykle równiejsze niż inne zwierzęta - przejściówki
    > nie dostarcza. Jest, ale trzeba ją sobie kupić.

    czyli może się tak wydarzyć, że apple na Europę dołoży przejściówki
    umożliwiające _tylko ładowanie_ z mini/micro usb. Na szczęście Chińczycy
    napewno wyprodukują tanie akcesoria.

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-06-22 18:18:56
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 22 Jun 2012 18:02:40 +0200, ToMasz napisał(a):

    > czyli może się tak wydarzyć, że apple na Europę dołoży przejściówki
    > umożliwiające _tylko ładowanie_ z mini/micro usb. Na szczęście Chińczycy
    > napewno wyprodukują tanie akcesoria.

    Sądzę iż wątpię, bo umowa już obowiązuje, a telefony w sklepach są bez
    przejściówek - można sobie dokupić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 7. Data: 2012-06-22 18:33:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

> [...]

    > czyli może się tak wydarzyć, że apple na Europę dołoży przejściówki
    > umożliwiające _tylko ładowanie_ z mini/micro usb. Na szczęście Chińczycy

    No i zapomniałem - chińczyki produkują tanie, ale tanie się z gejfonem 5
    nie połączą. Bo haracz dla kościoła kupertyńskiego nie będzie mały, a
    będzie niezbędny, bo trzeba będzie dokupić chipa, żeby gejfon łaskawie
    pozwolił coś podpiąć.

    Z chińskimi podróbkami nie będzie łatwo, bo była jakoś rok temu historia
    firmy, która robiła zewnętrzne baterie do macbooków. Bateria miała kabel z
    ZAKUPIONYM ORYGINALNYM Magsafe. Nie, że sobie zrobili kopię - kupili
    oryginał od producenta. Dżobs pozwał ich do sądu i zabronił. Bo tylko oni
    mają prawo sprzedawać dewocjonalia.

    O, proszę, to już nawet dwa lata minęły:
    http://www.engadget.com/2010/09/22/apple-sues-hyperm
    ac-battery-maker-for-using-patented-magsafe-and/
    I nie, żeby to jakość była powodem czy cóś, kupertyńskie magsafe palą się
    lepiej niż przeciętna podpałka do grilla:
    http://www.macrumors.com/2011/11/08/settlement-reach
    ed-in-lawsuit-over-frayed-magsafe-connectors/

    Czyli najprawdopodobniej trzeba będzie robić certyfikację "Made for iPhone"
    która nie jest łatwa, oczywiście kosztuje kasę i później kosztuje haracz od
    produktów:
    http://www.quora.com/Apple-Inc-2/What-is-the-royalty
    -Apple-charges-for-devices-which-use-its-30-pin-conn
    ector-for-iPhone-iPod-or-iPad

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2012-06-24 10:02:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:
> [...]
    > w projekcie i zamontować chip, który posłuży wyłącznie zapewnieniu
    > nieprzerwanego strumienia gotówki do kupertyńskich sejfów.

    w tym problem, że wyznawcy kościoła z radością kupią kolejne nowe
    urządzenia, bo przecież to normalne że trzeba iść z postepem :)

    ciekawe czy w nowym ipadzie też wprowadzą całkiem nowy interfejs tak ze te
    wszystkie fantastyczne dodatki do ipadów będą sie nadawały tylko do
    śmietnika?

  • 9. Data: 2012-06-24 12:30:20
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 10:02:42 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > w tym problem, że wyznawcy kościoła z radością kupią kolejne nowe
    > urządzenia, bo przecież to normalne że trzeba iść z postepem :)

    No właśnie nie, i już się robi o to światowej skali dym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 10. Data: 2012-06-24 22:00:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > No właśnie nie, i już się robi o to światowej skali dym.

    pszemol sie coś nie odzywa... ;-)