  • Data: 2011-05-30 18:23:35
    Temat: Aplikacja webowa a RS232
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie urządzenie z przyciskiem podłączone przez RS232 do komputera. Na
    tym komputerze jest sobie aplikacja webowa. Chciałbym, aby wyświetlała
    aktualny stan przycisku (wciśnięty/wyciśnięty) w miarę na bieżąco. Stan
    przycisku jest wysyłany w momencie zmiany stanu. Jak takie coś sensownie
    zrobić? Kłopotliwe są w sumie dwie rzeczy: sama komunikacja po RS232 oraz
    wysyłanie stanu do użytkownika. Co do pierwszego to trzeba by chyba zrobić
    jakiś progam pośredniczący, który np. za pomocą pliku porozumiewałby się z
    aplikacją webową. A co do drugiego zagadnienia to nie wiem, bo nie
    specjalizuję się aplikacjach webowych. Użyłbym XMLHttpRequest co np. pół
    sekundy ale chyba da się to zrobić koszerniej. Czy to będzie PHP czy ASP to
    nie ma większego znaczenia, chodzi mi o ogólne podejście.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/