  • 11. Data: 2012-06-15 06:31:17
    Temat: Re: Apel: wyzłomujcie wszytskie wasze diesle [RAK PŁUC]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Feromon wrote:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zamysł jest taki, by ludzkość zredukawała swoją liczbę....

    tylko za cholerę nie chcę sie do tego zastosować rzeczywistość...

    średnia długość życia wciąż rośnie...

  • 12. Data: 2012-06-15 11:45:30
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 15.06.2012 03:08, Feromon wrote:

    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Zamysł jest taki, by ludzkość zredukawała swoją liczbę....
    Jeżeli już to opłaca się zredukować liczbę w afryce, ameryce pd, azji a
    nie w krajach rozwiniętych.

    Michoo

  • 13. Data: 2012-06-15 12:46:53
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Pawel \O'Pajak\ <o...@g...pl> napisał(a):

    > Powitanko,
    > Taa, juz biegne w podskokach zezlomowac moje v70 2,5TDI;-)

    zabijasz naszą planetę...

    czemu nie chcesz ocalić ludzkości ?

    Volvo też ma 2.5 benzynę (mam kilka, są złe) i 2.9 V6 i 4.4 V8 ;)

  • 14. Data: 2012-06-15 16:13:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    http://tinyurl.com/3dswh5r

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-06-16 12:42:43
    Temat: Re: wyzłomujcie wszytskie wasze diesle [RAK PŁUC]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > no to stało się...

    > w skład Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)

    A to ta sama organizacja, ktorej ekspierdzi wslawili sie przekretami na
    szczepionkach przy okazji ostatniej grypowej sraczki?

  • 16. Data: 2012-06-16 13:47:04
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 04:43, Michał pisze:
    [...]
    Hue hue hue, ciekawe ile taki benzynowy ciągnik siodłowy by palił litrów
    na 100km, i czy te spaliny można by było sobie wąchać niczym lilie wodne.

  • 17. Data: 2012-06-16 15:52:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-16 13:47, mw pisze:
> [...]
    > na 100km, i czy te spaliny można by było sobie wąchać niczym lilie wodne.

    6 tygodni temu na targach w Hannowerze pokazali ciągnik
    siodłowy elektryczny. Żółtki bardzo dużo zespołów napędowych
    elektrycznych pokazali. Do autobusów i ciągników siodłowych
    również. Takie o masie 800kg do 1.2 tony.

    http://img528.imageshack.us/img528/3290/201204261319
    25.jpg

    p.s. ta postać w tle to ktoś zupełnie przypadkowy.

    Około miesiąca temu w Krakowie była konferencja poświęcona
    przyszłości motoryzacji. Naukowa konferencja. Przedstawiciel
    czegoś-tam mówił, że dąży się obecnie do tego, aby w 2020 roku
    50% aut jeżdżących po europie byłą elektryczna, a w 2025 roku 80%.

    Koniec z B6, V8 i V12. Koniec z radości z jazdy.

    Więc takie informacje o szkodliwości diesla i takie tam to
    propaganda mająca na celu przygotowanie gruntu pod powolne
    zmiany.

  • 18. Data: 2012-06-16 17:57:47
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "megrims"

    > Koniec z B6, V8 i V12. Koniec z radości z jazdy.

    Trzeba by sobie odpowiedzieć co daje przyjemnośc z jazdy?
    W/g mnie jest to przyśpieszenie, a na tym polu silniki elektryczne mogą
    okazać się dużo wydajniejsze od swoich benzynowych odpowiedników

  • 19. Data: 2012-06-16 18:17:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > W/g mnie jest to przyśpieszenie, a na tym polu silniki elektryczne mogą
    > okazać się dużo wydajniejsze od swoich benzynowych odpowiedników

    No nie wiem, yaris hybrydowy ma podaj moment 167, dizle nawet male
    przebijaja to bez problemu.

  • 20. Data: 2012-06-16 18:37:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    > W/g mnie jest to przyśpieszenie, a na tym polu silniki elektryczne mogą
    > okazać się dużo wydajniejsze od swoich benzynowych odpowiedników

    http://www.youtube.com/watch?v=OxveY1R2pws

    tyle, że taki elektryk to cena kosmiczna.