  • 1. Data: 2014-06-29 18:07:38
    Temat: kto używa ładowarki bezprzewodowej?
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    witam

    zastanawiam się nad zakupem ładowarki bezprzewodowej. jednak mój telefon
    jest w dość grubym etui. tylna ściana ma ok 2mm. czy to nie za duża
    odległość? Czy ktoś kto ma taką ładowarkę mógłby sprawdzić czy jeśli
    pomiędzy "padem" a telefonem są dwie zapałki - ładuje się czy nie?

    Pozdrawiam i dziękuję
    ToMasz

  • 2. Data: 2014-06-29 18:49:50
    Temat: Re: kto używa ładowarki bezprzewodowej?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-29 18:07, ToMasz wrote:
> [...]
    > odległość? Czy ktoś kto ma taką ładowarkę mógłby sprawdzić czy jeśli
    > pomiędzy "padem" a telefonem są dwie zapałki - ładuje się czy nie?

    gdzies czytałem, że ładowanie indukcyjne nie sprzyja żywotności
    akumulatora w telefonie (nagrzewanie się).

    Dlatego podoba mi się rozwiązanie łądowarki magnetycznej od Sony -
    stacja dokująca łapie magnes i ładuje (oczywiście nie przez magnez - bo
    ten pozycjonuje styki po bokach magnesu).