  • 91. Data: 2014-05-10 07:49:34
    Temat: Re: Aparat dla zafascynowanej foto amatorki.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    pozwala to na ograniczenie roznorodnosci optyki.

    > Teoretycznie wszystko pięknie, ale problemem jest po prostu brak
    >
    > obiektywów. Ja wiem że takie mogą istnieć, ale na razie ich nie ma.

    brak???

    mozesz podpiac praktycznie kazdy obiektyw jaki zostal do tej pory wyprodukowany

    te najnowsze i najlepsze :

    http://www.thephoblographer.com/wp-content/uploads/2
    013/10/Chris-Gampat-The-Phoblographer-Sony-A7r-and-Z
    eiss-Otus-55mm-f1.4-lens-samples-1-of-1ISO-1001-200-
    sec-at-f-4.0.jpg

    i te stare , tanie:

    http://marsweekly.files.wordpress.com/2013/12/dsc_43
    85.jpg

    mozesz podpiac swietne i tanie obiektywy FD

    http://img.photobucket.com/albums/v630/roundball/PHO
    TOGRAPHY/EQUIPMENT/CanonFD300-40onSonyNEX7CroppedRes
    ized_zps77e9e8b0.jpg

    mozesz tez jupitera :

    http://farm6.staticflickr.com/5511/11312115265_40cab
    4d8d3_b.jpg

    albo leice:

    http://www.kenrockwell.com/sony/a7/D3S_0493-1200.jpg

    ile obiektywow musisz kupic , zeby zrobic jedno zdjecie?

    masz aktualnie pod wzgledem optyki najbardziej rozbudowany system na swiecie ,
    szczegolnie do krajobrazu , gdzie AF i szybkosc AF nie odgrywa roli

  • 92. Data: 2014-05-11 09:16:11
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-04-10 18:49, XX YY wrote:
    > http://www.amazon.de/Olympus-Zuiko-Digital-7-14-Weit
    winkelzoomobjektiv/dp/B0007WDH3I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&
    qid=1397143954&sr=8-1&keywords=zuiko+7-14

    > na 4/3 z adapterem na m4/3

    Argumentujesz drogim obiektywem z adapterem, choć można kupić
    porównywalne i tańsze z m4/3. Masakra...

    > o cenach w usa to moze pisz na jakims amerykanskim forum , o ile znasz na tyle
    jezyk.

    LOL. A w czym są gorsze ceny w USA od cen w DE?

    W moim wątku o XZ-2 też podawałeś linki z amazon.de. Sprzedajesz?
    Masz jakąś prowizję? O co chodzi?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 93. Data: 2014-05-11 19:51:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Sonntag, 11. Mai 2014 09:16:11 UTC+2 schrieb Piotr Kosewski:

> [...]
    >

    > LOL. A w czym są gorsze ceny w USA od cen w DE?
    >

    > W moim wątku o XZ-2 też podawałeś linki z amazon.de. Sprzedajesz?

    sam sie masakrujesz .

    m43 wcale nie jest tani.
    jakis flagowy om d - cos tam , akurat dzisiaj przechodzac zobaczylem na wystawie z
    jakims prostym zoomem - cena prawie 9000 pln.

    masz FF w postaci najtanszego chyba na rynku aktualnie ze znakomita matryca a7 w
    wielkosci kompakta (wielkosc porownywalna z tym om - d cos tam) w cenie juz ponizej
    8000 pln z prostym zoomem. a ten om-d cos tam nie podskoczy do ff.

    obiektywy nad ktorymi warto sie poklonic do m43 tez sa w cenie powyzej 4000 pln.

    najnizsza polka mnie nie interesuje i nie chce na ten temat rozmawiac.

    znakomity FF a7 ze stalkami potrafi wiecej niz om -d cos tam z zoomami za pieniadze
    porownywalne , jesli nie nizsze .

    jesli uwazasz , ze to niemozliwe , to nigdy z tego nie skorzystasz.

    ja watpliwosci nie mam.

  • 94. Data: 2014-05-11 22:49:33
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    XX YY wrote:

    [ciach]
    > obiektywy nad ktorymi warto sie poklonic do m43 tez sa w cenie powyzej
    > 4000 pln.
    Taaa. Np.: taki 60/2.8 macro(ok. 2000PLN) lub 45/1.8(coś koło tysiąca).

    A co daje sony? Wielkie G za jeszcze wieksze pieniądze.

    Bo(o)t manager