  • 61. Data: 2011-03-03 12:01:30
    Temat: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iknru2$nnc$1@inews.gazeta.pl...

    > Czemu zarzucasz mi klamstwo

    Bo kłamiesz.
    To że nie rozumiesz co czytasz, może trochę Cię usprawiedliwia, ale nie
    zmienia faktu że kłamiesz.

    > Poza tym po filmie doskonale widac ze kat nie ma detekcji ma zadnego
    > znaczenia,
    > jesli detekcja tego sygnalu odbywa sie z kilometra.

    A jeśli odbywa się z 200 m to co stoi na przeszkodzie? ;-)
    Też to widać na filmie i na nim się skup.

    > Wiesz ze w tym momencie przegiales i w tym momencie przegralbys za
    > publiczne oszczerstwo w sadzie?

    LOL
    Zabawny jesteś.
    Po prostu nie wierzę, że ktoś może tak bezinteresownie naginać
    rzeczywistość, przeinaczać czyjeś wypowiedzi i po prostu kłamać, jak Ty to
    robisz.
    I wszystko tylko po to, żeby bronić jakiegoś urządzenia, za każdym razem
    kiedy ktoś na nie narzeka.

    Ale masz rację - w grę wchodzi jeszcze jakieś skrzywienie psychiczne, to nie
    musi być interes.

  • 62. Data: 2011-03-03 12:02:51
    Temat: Re: Antyradar - od?wieżamy temat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Patrzac na filmiki z YT to nie.

    Nie Ciebie pytałem.
    Ale i tak w tym stwierdzeniu jest więcej prawdy, niż w tym co elmer wypisuje
    ostatnio.
    Jak myślisz, kto jest autorem tego tekstu? ;-)

  • 63. Data: 2011-03-03 12:09:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 11:42, Cavallino wrote:

> [...]
    > pewnie pomoc AR sobie mozna /jak lubisz dreszczyk emocji przy
    > kontroli/, ale nie liczylbym na niego jako na wysokoprocentowe

    Oczywiscie. Bo to moje wlasne slowa, z 2003 roku. Gdzie do uzytku
    w Polsce wprowadzono bardzo skuteczne fotoradary Ramer-7 (a za nim inne
    urzadzenie pracujace w pasmie Ka), a detektory dostepne wowczas na
    rynku kompletnie sobie z nimi nie radzily. Ostatnie zdanie zreszta bylo
    aktualne wowczas jak i teraz. Sytuacje znacznie
    zmienilo pozniejsze wprowadzenie przez Zurad fotorapida, bedacego
    zawsze pare krokow za swiatem i nawet za czechami (z Ramerem i
    pozniejszym AD9) i popularyzacja go jako tanszego urzadzenia. Nawiasem
    mowiac Ramer-7 jako pracujacy w pasmie Ka do tej pory jest przez
    wiekszosc urzadzen relatywnie nieznacznie latwiej wykrywalny niz AD-9.
    Co najwazniejsze, od tego czasu nastapil gigantyczny postep w czulosci
    sprzetu. Przypominam ze mamy rok 2011.

    Poza tym widzisz chyba wyraznie ze pisze tam o suszarkach ktore cechuje
    krotkotrwaly pomiar, w odroznieniu od stalej wiazki FR. Czy ja
    pisze teraz cos o suszarkach?

    Zatem pudlo.

    --

    memento lorem ipsum

  • 64. Data: 2011-03-03 12:17:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 12:01, Cavallino wrote:

> [...]
    > zmienia faktu że kłamiesz.
    >
    > A jeśli odbywa się z 200 m to co stoi na przeszkodzie? ;-)
    > Też to widać na filmie i na nim się skup.

    Udajesz ze jestes tepy, czy do tej pory faktycznie nie zrozumiales tego
    co napisalem dawno w zakresie fundamentalnych roznic miedzy urzadzeniami
    i pasmami K oraz Ka i tego w jaki sposob bywaja wykrywane? Oraz udajesz
    tez ze nie pojmujesz jakie sa roznice w rozchodzeniu sie sygnalu w
    otwartej przestrzeni oraz zabudowanej i z przeszkodami? To moze CB
    radio tez wyrzuc. Przeciez w miescie z mniejszym zasiegiem i wieksza
    iloscia "zaklocen" musi byc popsute albo nieskuteczne!

> [...]
    > Po prostu nie wierzę, że ktoś może tak bezinteresownie naginać
    > rzeczywistość, przeinaczać czyjeś wypowiedzi i po prostu kłamać, jak Ty

    Akurat doskonale widac kto tu kreci i mozesz sobie zaklinac
    rzeczywistosc. Skoro nie umiesz przyznac sie do bledu i elementarnej
    niewiedzy ktora widac w kazdej kolejnej wypowiedzi to zostaje tylko to.
    Ale z takim czyms to nie dosc ze trudno polemizowac to po prostu szkoda
    dalej czasu.

    > I wszystko tylko po to, żeby bronić jakiegoś urządzenia, za każdym razem
    > kiedy ktoś na nie narzeka.
    >
    > Ale masz rację - w grę wchodzi jeszcze jakieś skrzywienie psychiczne, to
    > nie musi być interes.

    Z pewnoscia skrzywieniem psychicznym mozna obarczyc sytuacje w ktorej
    ktos podejmuje dyskusje, wykazujac sie ZEROWA merytoryka i schodzac na
    argumenty ad personam. Albo ostatecznie mozna to okreslic trollingiem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 65. Data: 2011-03-03 12:24:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 11:58, Cavallino wrote:

    > Nudny jesteś.
    > Wiedza jest potrzebna producentowi, użytkownik ma tylko włączyć do
    > gniazdka.

    Slabszego wykretu nie czytalem od dawna, za to nadrabiasz ich iloscia
    norme wieloletnia :)

    > Możliwe - mówiłem już nie raz że nie doktoryzuję się na ar, więc wisi mi
    > i powiewa zapamiętywanie/zapisywanie jaki sygnał jest sygnalizowany w
    > danym momencie.

    > Ale sprawdzałem przed czynnym FR (w Swarzędzu) działanie ar w trybie
    > City i Highway i różnica była wyraźna, w trybie City sygnalizacja była
    > zbyt późna.
    > Mnie to wystarczy.

    Bo to bylo urzadzenie pracujace w pasmie K.
    Wiec skoro sa rozne pasma i specyfika pracy, trzeba przeczytac
    instrukcje. Jesli nie potrafisz - nie pchaj sie na afisz.

    Jak kupisz GPS i mapa zle zadziala, to wjedziesz pod gdzies prad albo
    do rzeki? "Przeciez to ma dzialac po podlaczeniu do gniazdka!"

    > Ruch na Krzywoustego jest na tyle duży, że zazwyczaj z CB wiedziałem
    > ZANIM załoga się ustawiła.
    > A ar ani razu nie zasygnalizował w porę faktu działa w tym miejscu FR.
    >
    > ANI RAZU !!!!

    Juz pisalem wczesniej, zebys oddal do reklamacji. Ostatecznie mozesz
    go wyrzucic do smieci. Gadamy o prawidlowo dzialajacym i swiadomie
    uzytkowanym sprzecie, tak samo jak gadajac na grupie motoryzacyjnej nie
    zakladamy ze ktos jedzie z samochodem w ktorym odpadlo jedno kolo i
    dziwi sie ze na zakretach krzesze iskry.

    --

    memento lorem ipsum

  • 66. Data: 2011-03-03 12:24:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Udaje ze jestem tepy,

    Zaczynam mieć wątpliwości czy udajesz.

    > Akurat doskonale widac kto

    No widać.
    Ja opisuje wrażenia ze swojej przygody z ar, a Ty próbujesz wciskać
    ciemnoty, żeby obronić to urządzenie, mimo że raczej nie robiłeś za pilota
    na prawym fotelu mojego auta, więc nie masz zielonego pojęcia ile razy ar mi
    pomógł, a ile nie.

    > Z pewnoscia skrzywieniem psychicznym mozna obarczyc sytuacje w ktorej
    > ktos podejmuje dyskusje

    Tak, już zauważyłem, że nie lubisz gdy ktoś podejmuje z Tobą dyskusję.
    Ale to nie mój problem.
    Ja negatywnego zdania o ar nie zmienię, tylko dlatego że to zdanie Ci się
    nie podoba.
    Wiem że ich skuteczność w realu jest znikoma, że często bardziej
    przeszkadzają niż pomagają (bo człowiek czuje się bezpieczeniejszy, a wcale
    tak nie jest).
    I mam zamiar uświadamiać o tym na grupie każdego kto zapyta o ar,
    niezależnie od tego, jak bardzo Cię to pieni.

  • 67. Data: 2011-03-03 12:34:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Juz pisalem wczesniej, zebys oddal do reklamacji.

    Ale po co?
    Inaczej ustawione (na wprost)/innego typu wykrywa prawidłowo, więc i tak
    wyślą mnie na drzewo.
    Chyba nie wierzysz, że przyjadą z suszarką na to samo miejsce i tak samo się
    ustawią żeby sprawdzić?

    Zresztą podobnie zachowywał się w tym miejscu mój poprzedni ar, więc to nie
    o egzemplarz chodzi.

    >Ostatecznie mozesz
    > go wyrzucic do smieci.

    Wolę tak zrobić z Twoimi bredniami.

  • 68. Data: 2011-03-03 13:09:20
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 12:24, Cavallino wrote:

    > Zaczynam mieć wątpliwości czy udajesz.

    Straszna lipa, jak juz falszujesz moje wpisy. Zalosc, ostateczna padaka.

> [...]
    > I mam zamiar uświadamiać o tym na grupie każdego kto zapyta o ar,
    > niezależnie od tego, jak bardzo Cię to pieni.

    Generalnie to zauwazylem ze nie lubisz, jak wykazuje ci sie brak
    zasadniczej wiedzy, ktory zaprezentowales dokonujac wobec innego
    grupowicza i wykazujac sie arbitralnym i pseudoobiektywnym argumentem
    w odpowiedzi na jego konkretne pytanie. Jednoczesnie opierajac
    sie na pojedynczym, wlasnym przypadku i nie zaznaczajac ze to
    indywidualna opinia z wlasnym egzemplarzem, a przedstawiajac jakoby
    byla to ogolna prawda objawiona. Zatem takie "porady" to warto
    sobie wlozyc w obuwie.

    Wykazujac sie na kazdym kroku kompletna ignorancja w temacie, udajac
    ze "przeciez nie musisz wiedziec jak to dziala" jednoczesnie probowales
    dyskutowac wlasnie na ten sam temat kierujac sie biezaco wysnuwanymi
    domyslami i zyczeniowymi teoriami.

    Dostales mnostwo darmowej wiedzy ale zamiast z niej - wobec jak sie
    okazuje wieloletniej indolencji - skorzystac, zapedziles sie w kozi rog
    gdzie uparcie obstajesz przy kompromitujacych argumentach obnazajac
    konsekwentnie wlasna niewiedze i utwierdzajac czytelnika w przekonaniu
    ze takze dotyczy ona podstaw materialu z fizyki i geometrii w szkole
    podstawowej.

    Wobec tego wszystkiego obraziles mnie w sposob wyraznie ocierajacy sie o
    karalne oszczerstwo i nawet z tego nie potrafisz sie godnie wyplatac.

    To tyle z mojej strony w tym temacie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 69. Data: 2011-03-03 13:22:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    g> napisał w wiadomości

    > Straszna lipa, jak juz falszujesz moje wpisy.

    Podstawiam Ci lusterko, żebyś się przejrzał ze swoimi epitetami.

    > Zalosc, ostateczna padaka.

    Owszem, od momentu kiedy z braku argumentów postanowiłeś podyskutować o
    interlokutorze zamiast o antyradarach.

    Na podobnej zasadzie, co mądrości które tu przedstawiłeś, powinieneś
    zakazywać oceny samochodu komuś kto nie ma dyplomu inżyniera i nie
    doktoryzuje się z budowy samochodu.

    > Wobec tego wszystkiego obraziles mnie

    ROTFL !!!
    Goń się handlarzu i idź dalej handlować swoimi antyradarami, ale nie
    reklamuj ich tak nachalnie na grupie.

    I na przyszłość lepiej odpuść sobie histerię, jak tylko ktoś przekona się na
    własnej skórze jak słabe to rozwiązanie i podzieli się na grupie swoimi
    spostrzeżeniami - będziesz bardziej wiarygodny.

  • 70. Data: 2011-03-03 13:53:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-03-03 13:22, Cavallino wrote:

    > ROTFL !!!
    > Goń się handlarzu i idź dalej handlować swoimi antyradarami, ale nie
    > reklamuj ich tak nachalnie na grupie.

    Wlasnie popelniles przestepstwo znieslawienia z artykulu 212 k.k.

    Poza tym, skoro zasloniles caly swoj dotychczasowy belkot taka zaslona
    dymna, idac tropem twojego rozumowania i tej samej zasadzie ciebie
    moznaby okreslic handlarzem Kiami i CB radiem, wylacznie ze wzgledu
    na obszerne wypowiedzi sie na ich temat. Niestety jestes zalosny jako
    dyskutant i nastepnym razem nie psuj rozmowcom cennego czasu.

    Na temat wiarygodnosci, juz sie nie osmieszaj, watek kazdego czytajacego
    twoje wywody z pewnoscia doskonale rozbawi. Fantastycznie ze google jest
    tak pamietliwy :). EOT.

    --

    memento lorem ipsum