  • 1. Data: 2011-03-10 17:14:21
    Temat: Ankieta satysfakcji TP
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wszedlem na tp.pl - link do ankiety satysfakcji - wypelnilem cala...
    Wysylam:

    Ankieta satysfakcji
    Usługa jest chwilowo niedostępna

    No to się ubawiłem.

    WAM

  • 2. Data: 2011-03-10 17:19:17
    Temat: Re: Ankieta satysfakcji TP
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-10 18:14, WAM pisze:
    > Wszedlem na tp.pl - link do ankiety satysfakcji - wypelnilem cala...
    > Wysylam:
    >
    > Ankieta satysfakcji
    > Usługa jest chwilowo niedostępna

    podaj link, bo ichniejsza wyszukiwarka jakoś nie robi :-)

  • 3. Data: 2011-03-10 18:06:53
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości >
    > podaj link, bo ichniejsza wyszukiwarka jakoś nie robi :-)

    Podaj. Też bym chciał wypełnić. Zaleźli mi za skórę.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-03-10 18:09:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ilb16d$cmn$1@news.onet.pl...

    > podaj link, bo ichniejsza wyszukiwarka jakoś nie robi :-)

    Znalazłem http://www.tp.pl/prt/pl/questionnaire?qname=ankieta&
    qid=&popup=1

  • 5. Data: 2011-03-10 18:16:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wiatrak napisał:

    > Podaj. Też bym chciał wypełnić. Zaleźli mi za skórę.

    To był jedyny przypadek, kiedy nie odmówiłem teleankieterowi. Zdążył
    powiedzieć, że bada zadowolenie abonentów z usług TPSA i to go uratowało.
    Pytał między innymi, czy zgłaszałem awarię i ile trwała naprawa (tak,
    zgłaszałem, naprawa trwała 196 dni) i czy między zgłoszeniem a naprawą
    potrzebne były dodatkowe interwencje oraz ile ich było (tak, były
    potrzebne, 54). Nawet na ankieterze zrobiło to wrażenie. Na tepsie
    -- żadnego.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2011-03-10 18:21:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 18:19:17 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >podaj link, bo ichniejsza wyszukiwarka jakoś nie robi :-)
    na http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/twoje_konto/
    "Korzystasz z Twojego konta ? Wypełnij ankietę satysfakcji "

  • 7. Data: 2011-03-10 18:22:39
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ilb16d$cmn$1@news.onet.pl...

    To sa normalne jaja. Jak wypełniłem ankietę i wpisałem tam duzo negatywów,
    to po wysłaniu dostałem komunikat "Usługa jest chwilowo niedostępna".
    Jak wypełniłe drugi raz i wpisałem same superlatywy, to poszło i wyskoczył
    komunikat "DZIEKUJEMY ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY"

    Takich jaj jeszcze nie widziałem. Spróbujcie czy u was tak samo.

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-03-10 18:26:32
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > komunikat "DZIEKUJEMY ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY"
    >
    > Takich jaj jeszcze nie widziałem. Spróbujcie czy u was tak samo.

    A jak już poszła ta pozytywna, to drugi raz z tego samego IP nie pozwala na
    wypełnienie. Czyli. Albo wypełniasz pozytywnie, albo system jej nie
    przyjmuje. To jest chamstwo niebywałe.

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-03-10 22:29:59
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    > A jak już poszła ta pozytywna, to drugi raz z tego samego IP nie
    > pozwala na wypełnienie. Czyli. Albo wypełniasz pozytywnie, albo system
    > jej nie przyjmuje. To jest chamstwo niebywałe.

    Pocieszka - naprawili. Wypełniłem z samymi narzekaniami i
    podziękowali... :)

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 10. Data: 2011-03-17 17:24:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Podaj. Też bym chciał wypełnić. Zaleźli mi za skórę.

    Ja p.... Jak chcecie coś osiągnąć to publikujcie te ankiety tutaj a im tylko
    odnośnik wyślijcie. Chyba, że lubicie "bić głową w mur"