eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaAnkieta satysfakcji TPRe: Ankieta satysfakcji TP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "wiatrak" <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ankieta satysfakcji TP
    Date: Thu, 10 Mar 2011 19:26:32 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <ilb54r$7ca$1@node2.news.atman.pl>
    References: <n...@4...com> <ilb16d$cmn$1@news.onet.pl>
    <ilb4th$74n$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-150.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299781595 7562 84.10.162.150 (10 Mar 2011 18:26:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 18:26:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Antivirus: avast! (VPS 110310-0, 2011-03-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233532
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:ilb4th$74n$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    > napisał w wiadomości news:ilb16d$cmn$1@news.onet.pl...
    >>W dniu 2011-03-10 18:14, WAM pisze:
    >>> Wszedlem na tp.pl - link do ankiety satysfakcji - wypelnilem cala...
    >>> Wysylam:
    >>>
    >>> Ankieta satysfakcji
    >>> Usługa jest chwilowo niedostępna
    >>>
    > To sa normalne jaja. Jak wypełniłem ankietę i wpisałem tam duzo negatywów,
    > to po wysłaniu dostałem komunikat "Usługa jest chwilowo niedostępna".
    > Jak wypełniłe drugi raz i wpisałem same superlatywy, to poszło i wyskoczył
    > komunikat "DZIEKUJEMY ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY"
    >
    > Takich jaj jeszcze nie widziałem. Spróbujcie czy u was tak samo.
    >
    A jak już poszła ta pozytywna, to drugi raz z tego samego IP nie pozwala na
    wypełnienie. Czyli. Albo wypełniasz pozytywnie, albo system jej nie
    przyjmuje. To jest chamstwo niebywałe.


    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: