  • 31. Data: 2011-04-03 23:58:37
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
    > (czy jest odpowiednik np. trekbuddy ?)

    https://market.android.com/details?id=net.trekbuddy.
    midlet

    p.

  • 32. Data: 2011-04-03 23:59:33
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Pszemol <P...@p...com> wrote:
    > Z ciekawości więc zapytam, czego z tej działki nie masz w iPhone 4?

    Klawiatury.

    p.

  • 33. Data: 2011-04-04 05:59:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr KUCHARSKI" napisał:

    > https://market.android.com/details?id=net.trekbuddy.
    midlet

    To działa też na iPhone? I co Steve na to? ;->

    JoteR

  • 34. Data: 2011-04-04 21:22:52
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Pszemol wrote:

    > Zrozumiałbym, gdyby ta opinia miała porównywać iPhone do
    > telefonu z Windows Mobile, bo ten drugi ma pakiety Outlook,
    > Office i inne
    > aplikacje biurowe, ale Android? Masz jakąś aplikację pod
    > Androida co otworzyłaby plik Excela lub Accessa i nie tylko
    > pokazała dane
    > w siatce/tabeli ale również można było odpalić skrypty VBA,
    > dialogoboxy? Bo OpenOffice jest cool i w ogóle, ale do poważnej
    > pracy z plikami Excela się nie nadawał parę lat temu jak
    > sprawdzałem, bo nie obsługiwał skryptów. Czy coś się zmieniło
> [...]

    W kwestii formalno/technicznej: Szybki (po łebkach)
    przegląd aplikacji biurowych dał poniższy wynik:
    http://www.appbrain.com/app/officesuite-pro/com.mobi
    systems.editor.office_registered
    http://www.appbrain.com/app/documents-to-go-3-0-main
    -app/com.dataviz.docstogo
    http://www.appbrain.com/app/oliveofficepremium/com.o
    livephone.edit
    http://www.appbrain.com/app/quickoffice-pro/com.qo.a
    ndroid.am3

    Uprzedzam, nie wiem (bo nie testowałem, nie jest mi
    to potrzebne) jak w/w aplikacje funkcjonują, czy te
    funkcje o których piszesz realizują. Prawdopodobnie
    nie. Jednak jak widać jakieś oprogramowanie biurowe
    z podstawową funkcjonalnością(już) jest. A i chyba?
    są przymiarki do czegoś w rodzaju pełnego openoffice
    dla Androida. Będzie zapotrzebowanie (większe) to i
    będą (kwestia czasu) dobre aplikacje biurowe.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 35. Data: 2011-04-04 21:31:11
    Od: atm <...@v...pl>

    Wrzuce jeszczde jeden manakament, ktory dzisiaj wyszedl calkiem przypadkiem.
    Zainstalowalem na SGS 2.2.1 gre AirAttack HD Part 1.
    Sliczna grafika itd, slowem River Raid 21 wieku ;]
    Chodzi pieknie na rzeczonym sprzecie, jednak po wyjsciu z aplikacji bez
    zamykania z menu gry slysze po minucie dzwiek Playowego logo przy
    restarcie telefonu. Super, nie ma to jak stabilnosc systemu....
    Ok, nastepnym razem zamykam gre jak nalezy, wylaczajac ja z manu gry.
    Owszem wylaczyla sie, pokazal sie system i za chwile totalne
    zawieszenie. Pomoglo tylko wyjecie baterii. Gdy czytam wypowiedzi na
    temat pracy biurowej, profesjonalnych zastosowan itd to smiac mi sie
    chce... ;|
    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2011-04-05 19:27:34
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:
    midlet
    > To działa też na iPhone? I co Steve na to? ;->

    Oops, skleiły mi się wątki. :)

    p.

  • 37. Data: 2011-04-06 12:18:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:inafna$58n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > gdzie sie udajesz - zadna nawigacja wowczas nie pomoze, nawet google maps
    > :).
    > Sa serwisy gdzie masz mapy topo - zawierajace dod. informacje z
    > poziomicami, szlakami i innymi informacjami.
    > To m.in. mozna zrobic w domowym zaciszu uzywajac trekbuddy (aplikacja
    > dostepna jest na wiele telefonow (java).
    >
    > Atlas dla trekbuddy ma to do sibie, ze zawiera mapy danego terenu roznych
    > szczegolowosci (sa to w rzeczywistosci mapy rastrowe).
    >
    > Oczywiscie mozesz rowniesz przygotowac sobie mape zamiast atlasu.

    Bardzo to ciekawe, Adamie...
    Niestety nigdy nie używałem żadngo GPSa w takich sytuacjach
    więc nie wiem jak mialbym sie zabrać za coś takiego na iPhone...
    Nie zdziwiłbym się, gdyby ktos napisal taką aplikację dla tego
    telefonu... w końcu jest tylko aplikacji miliony na różny temat.
    Sprzęt potrzebny jest, a reszta to przecież tylko software...

  • 38. Data: 2011-04-06 12:19:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr KUCHARSKI" <n...@4...pl> wrote in message

    > Klawiatury.

    Rozumiem, że to byla jakaś proba żartu?

  • 39. Data: 2011-04-06 14:26:46
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > Jakies 10minut ;) po prostu nie jest dla mnie to system intuicyjny -
    > albo moze inaczej - jest "zbyt" intuicyjny ;)

    Zgodzię sie z Twoją opinia, lecz przeciętny użytkownik już nie
    ja wole androida, bo lubię grzebac w systemie

    ale moja żona woli iPhona
    Po prostu jest bardziej intuicyjny
    pozdrawiam
    AT

  • 40. Data: 2011-04-11 11:56:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Poza tym można odklikać "Data enabled" i już po 3G nic nie ściągnie,
    > tylko WiFi.

    Zdaje się, że pierwsze iPhoniki takiego klika nie miały.