  • Data: 2016-03-29 00:41:15
    Temat: [Android] PRogram podobny do QPair
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć, szukam aplikacji, która:

    1. Wyświetlałaby okienko w tablecie, że na smartphone przyszła rozmowa
    (informacja kto dzwoni, najlepiej z Avatarem)
    2. Wyświetlałaby okienko w tablecie, że na smarthonie przyszedł sms.

    Dodatkowo:
    3. jakby pozwalała używać tabletu jako klawiatury i touchpadu do
    smartphonu to by było super, ale nie jest to niezbędne.

    Wyguglałęm, że apka LG QPair ma takie możliwości. Niestety mi nie
    chciała połączyć tabletu i smartphone. Być może wymagane jest posiadanie
    sprzętu LG (ja mam Lenovo i Nexusa 7).

    Znacie jakąś apkę która obsłużyła by przede wszystkim moje dwie pierwsze
    potrzeby?