  • 1. Data: 2011-06-29 22:19:18
    Temat: Analiza spalin- za duzo CO
    Od: "Janko Walski" <k...@o...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Wczoraj auto bylo na przegladzie technicznym. Wynik pozytywny ale analiza
    spalin jakas dziwna
    Za pierwszym razem poziom tlenku wegla przekroczony, weglowodory tez
    wysokie. Minute pozniej drugi test w porzadku.
    Co moze byc przyczyna takiego stanu i czy moze miec na to wplyw mala
    nieszczelnosc w koncowym tlumiku.
    Pacjent to Accord 1.8 2000r, bez instalacji gazowej
    Skan analizy wrzucony
    http://w449.wrzuta.pl/obraz/1EXhAfvrGnH/cci29062011_
    00000
    Dziekuje i pozdrawiam
    JK

  • 2. Data: 2011-06-29 22:38:56
    Temat: Re: Analiza spalin- za duzo CO
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2011-06-29 22:19, Janko Walski pisze:

> [...]
    > wysokie. Minute pozniej drugi test w porzadku.
    > Co moze byc przyczyna takiego stanu i czy moze miec na to wplyw mala

    Taka głupota, ale może przy pierwszy teście silnik nie był jeszcze
    rozgrzany i pracował na wzbogaconej mieszance (np. ostygł jak czekałeś
    na wjazd)?

    PS Choć nie wiem, czy przy podwyższonych obrotach ma to znaczenie... Na
    pewno na biegu jałowym.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 3. Data: 2011-06-30 10:41:18
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > Co moze byc przyczyna takiego stanu i czy moze miec na to wplyw mala
    > nieszczelnosc w koncowym tlumiku.
    > Pacjent to Accord 1.8 2000r, bez instalacji gazowej

    W koncowym raczej nie. Poszukaj nieszczelnosci miedzy kolektorem, a sonda
    lambda. Ja mialem dziure w łączniku kolektora z wydechem i za duzo CO na
    wykresie. Po wymianie łącznika wykres znormalnial :)

    --
    MHM
    http:\\www.skc.org.pl - Sudecki Klub Citroena

  • 4. Data: 2011-06-30 21:05:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Walski wrote:
> [...]
    > wysokie. Minute pozniej drugi test w porzadku.
    > Co moze byc przyczyna takiego stanu i czy moze miec na to wplyw mala

    gdzie kurcze badaja spaliny przy przegladzie? :)

  • 5. Data: 2011-06-30 21:54:10
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-06-30 21:05, Marek Dyjor pisze:

    > gdzie kurcze badaja spaliny przy przegladzie? :)

    A widzisz gdzie niegdzie jednak sprawdzają a jeszcze dowód rejestracyjny
    potrafią przy tym zabrać :)

  • 6. Data: 2011-07-01 08:10:27
    Od: MHM <m...@p...pl>

    > gdzie kurcze badaja spaliny przy przegladzie? :)

    Np. we Wrocławiu.
    Mi przedluzyli tylko na tydzien abym usunał usterke.