  • Data: 2010-07-20 17:30:10
    Temat: Anakee 2 vis Tourance...?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siema,

    jestem już wstępnie umówiony z Hubertem na zmianę kapci w moim T.Apaczu
    0.6 '97 (Transalp XL 600), ale chciałem jeszcze "ogółu" spytać jak to
    jest z (realnym) przebiegiem Anakee 2 vis Tourance...?

    Obecnie mam właśnie Tourance 120/90R17 + 90/90R21 o ile przód ma jeszcze
    trochę mięsa, to tył na pewno muszę zmienić. Zapewne zdecyduję się na
    kpl., bo oponki mają po 6 lat.

    Nie mam porównania do innych opon, ale latając 100% po czarnym (deszcz
    czy sucho, upały też zaliczyłem) nie miałem żadnych przykrych sytuacji.
    Jeżdżę solo, w trasy z niezbyt dużym bagażem, czasem po mieście, w teren
    się nie zapuszczam.

    Ceny Anakee 2 i Tourance są podobne, więc decydującym czynnikiem ma być
    bdb przyczepność, ale i żywotność, bo jednak wydatek nie jest mały.

    Świetne opinie o Anakee 2 kuszą, ale z drugiej strony ponoć Tourance
    przelatają znacznie więcej, ponieważ przez 2 m-ce śmignąłem 7 tys. km a
    sezon wciąż trwa, jest to dla mnie mocny dylemat.

    "Pomożecie???" ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175