  • Data: 2010-07-21 10:13:57
    Temat: Re: Anakee 2 vis Tourance...?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gawron pisze:

    > Oczywiscie kazda z marek ma swoich
    > wyznawcow, ale nie chce mi sie wierzyc w jakies znaczace roznice w
    > przebiegu.
    > Wez pod uwage, ze jest to bardzo subiektywne i zwiazane chociazby ze
    > sposobem jazdy jak i pewna kultura techniczna (wlasciwe cisnienie).

    Dokładnie jest tak jak mówisz, dlatego staram się wyważyć wszelkie znane
    mi opinie czy to znajomych czy z sieci, itp.

    > Sprobuj zapytac na forum Trampka lub Afryki i

    Jestem na Forum AT i stamtąd czerpię duuużo wiedzy na temat ujeżdżania
    Trampusia... ;)

    > poszukaj testu opon
    > enduro np na stronie Motocykla.

    Co ciekawe w teście Motocykla (co prawda dot. Tourance Exp) Metzellerki
    wypadają znacznie, ale to znacznie lepiej od wychwalanych Anakee 2 z
    zaznaczeniem, że... mają o wiele mniejszą trwałość... ;) Czyli dokładnie
    na odwrót niż "ogólnie" słyszane opinie... hehehe...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175