  • 81. Data: 2020-01-03 11:54:46
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: j...@j...org

    On Friday, January 3, 2020 at 7:42:29 PM UTC+9, j...@i...pl wrote:

    > Dalej nie kąsasz.

    No to wytłumacz, bo rzeczywiście "nie kąsam". Dlaczego w czasie dyskusji zacząłeś od
    pewnego momentu liczyć tylko te płatne miejsca parkingowe, a bezpłatne już nie?

    Większość Warszawy jednak nie ma strefy płatnego parkowania (poza centrum z
    przyległościami); w Amsterdamie często "na wygwizdowie" trzeba zapłacić za
    zaparkowanie auta przy ulicy.

  • 82. Data: 2020-01-03 11:56:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 11:19, j...@i...pl pisze:

    > Nie porównuj gęstości zaludnienia, tylko ilość mieszkańców i ilość
    > miejsc parkingowych. Tak, w Amsterdamie jest ich prawie 2x tyle, co w
    > Warszawie, tych płatnych. W Warszawie było ich na początku zeszłego
    > roku około 30 tys. Przez ostatni rok część z nich znikła.

    Przede wszystkim to nazywanie warszawskiej strefy płatnego parkowania
    płatną jest nadużyciem. Wydano za grosze więcej indentyfikatorów niż
    mniejsc, w związku z czy jakieś 80% jest zastawione za 30 złotych
    rocznie. 8 groszy za dzień.

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2020-01-03 11:58:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 11:54, j...@j...org pisze:

> [...]
    przyległościami); w Amsterdamie często "na wygwizdowie" trzeba zapłacić za

    W Warszawie te płatne są dla mieszkańców po 8 groszy dziennie a więc
    bezpłatne.

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2020-01-03 12:11:23
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 3 Jan 2020 11:56:58 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >płatną jest nadużyciem. Wydano za grosze więcej indentyfikatorów niż
    >mniejsc, w związku z czy jakieś 80% jest zastawione za 30 złotych

    W Berlinie identyfikator mieszkańca kosztuje 70EUR. Za dwa lata.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 85. Data: 2020-01-03 12:22:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 12:11, j...@i...pl pisze:

    > W Berlinie identyfikator mieszkańca kosztuje 70EUR. Za dwa lata.

    Być może, ale nie zmienia to postaci rzeczy, że warszawska strefa
    płatnego parkowania jest w istocie bezpłatną bo wydano więcej
    identyfikatorów po 8gr dziennie niż jest w niej miejsc. Tak więc nie
    rozwiazuje to w żaden sposób nadmiaru chętnych do parkowania ani rotacji
    miejsc, co w założeniu jest celem SSP.

    --
    Shrek

  • 86. Data: 2020-01-03 13:04:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >rozwiazuje to w żaden sposób nadmiaru chętnych do parkowania ani
    >rotacji miejsc, co w założeniu jest celem SSP.

    Mieszkaniec ma pewne prawa.

    No chyba, ze sprawiedliwie - i w calym miescie publiczne parkingi
    platne :-)

    J.

  • 87. Data: 2020-01-03 13:26:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 13:04, J.F. pisze:

    > Mieszkaniec ma pewne prawa.

    Niech ma, tylko nie nazywajmy miejmy odwagę nazwać rzeczy po imieniu.
    Strefa ta dla większości zaparkowanych tam aut jest w praktyce
    bezpłatna. Więc w zasadzie nie pełni swojej funkcji (funkcją jest, żeby
    zaparkowane samochody "rotowały".

    > No chyba, ze sprawiedliwie - i w calym miescie publiczne parkingi platne
    > :-)

    Jerza pytaj;) Ja nie mieszkam w strfie płatnego parkowania - tak
    osobiście byłoby mi wygodniej jakby wprowadzili to u mnie - płacę trzy
    dyszki a "słoiki" nie parkują u mnie;)

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2020-01-03 14:24:25
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 3 Jan 2020 13:26:16 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Jerza pytaj;) Ja nie mieszkam w strfie płatnego parkowania - tak
    >osobiście byłoby mi wygodniej jakby wprowadzili to u mnie - płacę trzy
    >dyszki a "słoiki" nie parkują u mnie;)

    Też nie mieszkam w strefie. Ale ja mam swoje miejsce parkingowe.
    A niby czemu te słoiki miałyby nie parkować? Jak mają umowę najmu to
    nie ma z tym najmniejszego problemu. Myślisz tak, jak niektórzy
    mieszkańcy Woli. Wmówiono im, że jak się wprowadzi im SPPN to będą
    mieli gdzie parkować. Tylko nikt im nie powiedział, że zniknie też
    pewna część miejsc parkingowych. Będzie ich mniej, a problem z
    parkowaniem się zwiększy. Bo strefa nikomu nie gwarantuje "swojego"
    miejsca.

  • 89. Data: 2020-01-03 15:41:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >Strefa ta dla większości zaparkowanych tam aut jest w praktyce
    >bezpłatna. Więc w zasadzie nie pełni swojej funkcji (funkcją jest,

    Mieszkaniec czasem wyjezdza, wtedy moga rotowac :-)

    >Jerza pytaj;) Ja nie mieszkam w strfie płatnego parkowania - tak
    >osobiście byłoby mi wygodniej jakby wprowadzili to u mnie - płacę
    >trzy dyszki a "słoiki" nie parkują u mnie;)

    Ale ciagle liczysz na to, ze bedziesz parkowal prawie za darmo.
    A tu nie - sprawiedliwie, 5 zl/h w calym miescie dla wszystkich, bez
    zadnych ulg :-P

    J.

  • 90. Data: 2020-01-03 15:44:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2020 o 14:24, j...@i...pl pisze:

    > Też nie mieszkam w strefie. Ale ja mam swoje miejsce parkingowe.
    > A niby czemu te słoiki miałyby nie parkować?

    Bo strefa:P

    > Jak mają umowę najmu to
    > nie ma z tym najmniejszego problemu.

    Miałem bardziej na myśli tych co do metra przyjeżdzają:P

    > Myślisz tak, jak niektórzy mieszkańcy Woli

    Ja tak nie myślę. Tylko napisałem, że mnie osobiście to by tak wygodniej
    było.

    --
    Shrek