    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 7 Jun 2013 23:10:41 -0700 (PDT)
    Subject: Amortyzacja, komfort
    From: k...@g...com

    Witam,
    Chciałbym zapytać szanowne grono o następującą sprawę:

    Kupiłem jakiś czas temu auto i wszystko jest super poza komfortem zawieszenia. Kiedy
    koło wpadnie w dziurę to jest łomot. Auto ma sportowe zawieszenie, więc nie powinno
    to dziwić.

    Licząc na to że może to być efekt zużytych elementów zawieszenia, wymieniłem
    amortyzatory (w aso), ale jest jak było.

    A teraz pytanie:
    czy w jakikolwiek inny mechaniczny sposób można polepszyć komfort podróżowania ?
    Mechaniczny - tzn poprzez jakąś regulację, albo [opcja preferowana] wymianę jakichś
    fabrycznych elementów zawieszenia na zamienniki o większej zdolności tłumienia
    nierówności ? Może jest jakaś guma miedzy amortyzatorem a jego "mocowaniem" ?
    Amortyzatory wolałbym już zostawić (nie wymieniać na zamienniki), bo wykosztowałem
    się :(. Bardzo liczę na taki element - że jest i że będzie można wsadzić podobny,
    bardziej "miękki".

    Samochód to Mercedes CLK. Fajny, ale na kiepskiej drodze żal ściska wątrobę kiedy
    auto się niszczy.

    Jeśli ktoś ma doświadczenie z Mercedesem C, to też chętnie posłucham co ma do
    powiedzenia, bo CLK jest na płycie C-klasy.

    Dzięki serdecznie za pomoc
    K.