  • 11. Data: 2010-11-02 23:15:08
    Temat: Re: Amerykanie...
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    news:6dd5ac69-df32-4d46-b8d9-73451f88a944@j2g2000yqf
    .googlegroups.com...
    Przypadkiem trafiłem:

    <http://www.youtube.com/watch?v=N4scZ1LlXbA>

    Nie mogę dostrzec głębszego sensu, pomożecie? ;-)

    Jak to? Normalny ciągnik siodłowy.
    Jak się ktoś urodził tirowcem to i motur musi być odpowiedni.

    Gdyby był urodzonym kierowcą wywrotki budowlanej to miałby też dwa z przodu

    Albo taka wariacja na temat trajki......

    Albo względy bezpieczeństwa: dzidy tym nie zrobi raczej ...
    --
    Jackare

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2010-11-03 00:32:02
    Od: AlF <s...@g...com>

    AZ wrote:
    > Przypadkiem trafiłem:
    >
    > <http://www.youtube.com/watch?v=N4scZ1LlXbA>
    >
    > Nie mogę dostrzec głębszego sensu, pomożecie? ;-)

    jak to po co, by przyciagac uwaga i by ludzie o tym pisali tak jak
    robisz to Ty ROFTL !

  • 13. Data: 2010-11-05 11:12:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    AZ napisał(a):
    > Nie mogę dostrzec głębszego sensu, pomożecie? ;-)

    to nie KJ????

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2010-11-08 11:12:12
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-01 00:38, AZ pisze:
    > Nie mogę dostrzec głębszego sensu, pomożecie? ;-)

    Na 1/4 mili było budowane :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl