  • Data: 2018-08-24 14:28:57
    Temat: Altium - problem z padem
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zassałem z TI gotowy projekt pod Altium. Ich projekt wyświetla się poprawnie, zarówno
    SCH jak i PCB oraz odpowiednie biblioteki. Mój projekt w dużej części jest oparty na
    ich projekcie, więc korzystam z gotowej biblioteki footprintów. Niestety jeden
    element w moim projekcie nie działa prawidłowo. Na PCB wygląda to tak:

    https://ibb.co/hnKzJU

    Termal pad świeci na jaskrawozielono, bo są naruszone jakieś Design_Rules. Jakie? No
    właśnie nie wiem :((
    Ten termal pad jest zbudowany jako normalny pad, a te dwa ceowniki doklejone z lewej
    i prawej, są zbudowane z 3-ch elementów typu fill. Jak je usunę, to wszystko jest OK.

    Qrrrr... , siedzę nad tym już ponad 2 godziny i szlag zaczyna mnie trafiać.
    Macie jakieś pomysły? Aha, ja mam AD-6.7.