  • 11. Data: 2009-02-15 21:35:31
    Temat: Re: Altium - RĘCEOPADAJĄ !!
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > Find Similar Object / na dole jest do wyboru Open Documents ...........moze
    > tak ??

    Przeczytaj dokładnie główny wątek. Właśnie tak zrobiłem. Niestety DUPA BLADA !!

    MH

  • 12. Data: 2009-02-15 21:51:51
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > Jest. Nie biadol - to naprawde dobry soft. A ze nie masz z nim _zadnego_
    > doswiadczenia ani nie przeczytales nic, ani na kursach nie byles - to
    > masz rezultat. Z czasem przejdzie ;-)

    Hmm , być może .. , ale przekonaj mnie punkt po punkcie odnosząc się do
    problemów opisanych w głównym wątku. Zgoda na kursach nie byłem... Owszem
    przeczytałem i zgodnie z dokumentacją postępowałem (patrz główny wątek)..
    No nie wiem , czy z czasem przejdzie..?

    > Wyswietl se tabelke 'Edit all objects', posortuj jak chcesz, uzyc
    > 'inteligent paste' i po ptokach.

    Widzisz gdzieś w tej tabelce parametr Footprint?? Bo ja nie...

    > Jak czytam Twoje posty, to mam wrazenie ze czesc rzeczy chcesz robic od
    > 'dupy strony'. Po co? Wiem... przyzwyczajenia z Orcada ;-(

    Tak , przyzwyczajenia do LOGIKI. Robię zbiór tekstowy
    'wartość elementu' 'footprint' , robię Update Field Contents i po ptokach.
    Intuicyjne i logiczne.

    MH

  • 13. Data: 2009-02-16 10:58:00
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > I to tyle co wt ma do powiedzenia w przedmiotowym temacie ?? Sarkastyczną
    > odpowiedź należy więc tłumaczyć jako pełną akceptację problemów
    > szczegółowo
    > przeze mnie opisanych. Kontragumentów nie zauważyłem. Czyżby ... siła
    > reklamy ?!
    To nie jest złośliwa uwaga. To jest tak jak napisane. Poziom programistów
    jest jaki jest i pewnie lepszy nie będzie. MH swoimi uwagami przekonał mnie,
    że wie o co chodzi, a programiści nie za bardzo. Problem w tym, że nie
    udostępniają swoich produktów w modułach do wykorzystania. A napisanie
    okienek sterujących do programu to nie jest jakiś problem nie do przejścia.
    Tylko pewnie niewielu u nas wyobraża sobie, że takie coś można zrobić.

  • 14. Data: 2009-02-16 21:09:26
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    MH wrote:

> [...]
    > przeczytałem i zgodnie z dokumentacją postępowałem (patrz główny wątek)..

    Chcialo mi sie sprawdzic przypisanie footprintow. Sch List -> Edit all
    object from open docs of same project. Bez problemu zamieniasz co chcesz
    i jak chcesz. Kolumny sobie pokazujesz/ukrywasz bez problemu. Co nie dziala?

    > Widzisz gdzieś w tej tabelce parametr Footprint?? Bo ja nie...

    Widze. Wlasnie testowo go zmienilem. Aaaa, bo ostatnia opcja u Ciebie
    byla "Include all types of objects". Zmien to na Include only parts, to
    sie pojawi footprint.

    Jeszcze jedno - wczesniej pisales ze chcialbys zmienic 'in all project
    documents' (bez potrzeby ich otwierania). Mysle ze to troche ryzykowne
    jesli soft zmienia zawartosc _nie_otwartych_ plikow. Jednym kilknieciem
    mozesz 'Open project documents', wiec w czym problem?
    Kwestia kompatybilnosci - ja przy pracy z Orcadem przezywalem wieksze
    horrory. Stanelo na tym, ze albo ja albo Orcad znika z firmy.

    --
    Jerry1111