  • 1. Data: 2010-02-09 12:28:34
    Temat: Alternatywny tuner do C+ ?
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    Poszukuje alternatywnego tunera do C+. Aktualnie uzytkuje Philipsa PVR,
    i co tu duzo mowic, porazka. Szalenie powolny, menu z poprzedniej
    dekady, generalnie same wady nic dobrego.

    To co szukam:

    - HDMI, obsluga 1080p na wyjsciu
    - ma czytac karte C+ bez dodatkowych modulow itp.
    - szybkie menu i przelaczanie po kanalach
    - wyszukiwanie nowych kanalow tak jak ma Cyfra, czyli daje szukanie
    kanalow a tuner sam je uklada wg. Cyfry a nie gdzies tam dodaje jako
    5000 kanal na koncu.

    Jest cos takiego, w ludzkiej cenie?

  • 2. Data: 2010-02-09 12:30:27
    Temat: Re: Alternatywny tuner do C+ ?
    Od: "Cezar" <f...@e...com>

    "Kasder" <k...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > - wyszukiwanie nowych kanalow tak jak ma Cyfra, czyli daje szukanie
    > kanalow a tuner sam je uklada wg. Cyfry a nie gdzies tam dodaje jako 5000

    tak, w Erze

    a taka na serio to juz pierwszy warunek bedzie ciezko spelnic. Wszystkie
    znane mi procesory do STB obsuguja max 'i'
    z reszta ... niczego innego nie uswiadczysz na transponderach.

    c.

  • 3. Data: 2010-02-09 13:46:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Kasder pisze:
    > To co szukam:
    >
    > - HDMI, obsluga 1080p na wyjsciu

    tego nikt chyba jeszcze nie ma

> [...]
    > - wyszukiwanie nowych kanalow tak jak ma Cyfra, czyli daje szukanie
    > kanalow a tuner sam je uklada wg. Cyfry a nie gdzies tam dodaje jako

    osobiście nie spotkałem takiego co by to potrafił.
    wszyscy od tego uciekają, robią sami liste lub ciągną gotowca

    > Jest cos takiego, w ludzkiej cenie?

    popatrz na Dreambox`y

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2010-02-09 16:47:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Kasder* napisał(-a):

    > Poszukuje alternatywnego tunera do C+. Aktualnie uzytkuje Philipsa PVR,
    > i co tu duzo mowic, porazka. Szalenie powolny, menu z poprzedniej
    > dekady, generalnie same wady nic dobrego.

    Spróbuj dostrzec w PVR Philipsów parę pozytywów:
    - 3 głowice (2x DVB-S2, 1x DVB-T)
    - możliwość nagrywania dwóch programów i oglądanie trzeciego z dysku,
    wcześniej nagranego. Nikt mi jeszcze nie potwierdził czy jest możliwość
    nagrywania dwóch programów i oglądaniu trzeciego w dowolnej konfiguracji
    przy działającym DVB-T.
    - jest dzierżawiony. w przyapdku awarii wymiana u dsytrybutora - praktycznie
    żadnych kosztów

    Powolność i archaicznośc menu, to jest chyba cena nie płacenia koszmarnych
    pieniędzy za alternatywny dekoder, który będzie miał choćby tylko te cechy
    które wymieniłem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-02-09 17:15:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości news:

    > Powolność i archaicznośc menu, to jest chyba cena nie płacenia koszmarnych
    > pieniędzy za alternatywny dekoder, który będzie miał choćby tylko te cechy
    > które wymieniłem

    Dokładnie.
    Ten dekoder ma większe minusy niż wygląd i obsługa menu, bo menu nie jest
    celem posiadania dekodera.

  • 6. Data: 2010-02-10 16:22:22
    Od: Kasder <k...@n...pl>

    > tego nikt chyba jeszcze nie ma

    Oops, chodzilo mi wlasnie o 1080i

    > osobiście nie spotkałem takiego co by to potrafił.
    > wszyscy od tego uciekają, robią sami liste lub ciągną gotowca

    Bedac precyzyjniejszym ten Philips PVR to jest tuner od rodzicow, ja sam
    posiadam Ferdka HD8800, i tam sobie updatuje liste z neta (aczkolwiek
    bardzo nieporecznie bo po RS232). Sam sobie poradze, ale rodzice nie za
    bardzo sami zaktualizuja sobie liste, a nie chce do nich biegac co
    chwile aktualizujac zmiany na transponderach. Ojciec na przyklad
    strasznie duzo skacze po kanalach, i szlag go trafia ze to tak wolno
    dziala, a praktycznie w ogole nie uzywa wbudowanego HDD.

    > popatrz na Dreambox`y

    Troche drogie :/

  • 7. Data: 2010-02-11 14:42:40
    Od: Mamut <c...@g...com>

    Kup Arive 100 lub 200. Jest jeszcze kilka błedów w sofcie ale wychodzą
    co chwilę nowe wiec nie ma obaw.
    Jak na razie wszystko smiga super oprocz jednego transpondera na
    ktorym zdarzają sie chwilowe skoki obrazu, ale to w koncu 3 programy z
    cyfry ktorych ja w sumie nie ogladam.

  • 8. Data: 2010-02-12 10:37:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.02.2010 15:42, Mamut pisze:
> [...]
    > Jak na razie wszystko smiga super oprocz jednego transpondera na
    > ktorym zdarzają sie chwilowe skoki obrazu, ale to w koncu 3 programy z

    z którego transpondera?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 9. Data: 2010-02-12 10:48:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.02.2010 17:22, Kasder pisze:

    > Troche drogie :/

    wiem, tak jak azbox`y, dekodery na linuxie mające b. duże możliwości.
    ale popatrz jak w poprzedniej wypowiedzi kolega sugeruje na arive,
    też ma możliwość nagrywania tyle, że na pendriv`ie lu dysku zew.
    ja uważam, że ferdki się mocno popsuły i polecam w podobnej cenie
    opticum - b. podobny, ale producent daje soft do konwersji nagrań,
    czyli można je przekonwertować do innego formatu.

  • 10. Data: 2010-02-12 13:10:17
    Od: Mamut <c...@g...com>

> [...]
    > opticum - b. podobny, ale producent daje soft do konwersji nagrań,
    > czyli można je przekonwertować do innego formatu.

    Ferguson też daje taki soft, poza tym oprogramowanie jest łatane na
    bieżaco, czego nie mozna powiedziec o innych markach.
    No i cena...
    Transponder 10719, tam jest chyba Planete, Minimini itd, ale mialem
    wczoraj wlaczone Planete na 30min i nie przycielo ani razu...