  • 41. Data: 2010-05-22 10:31:23
    Temat: Re: Alternatywa dla BlackBerry
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 May 2010 03:26:20 -0700 (PDT), JohnyK napisał(a):

    > niestety, bo kilka ciekawych modeli ta firma miała. A jednego, mimo
    > sędziwego wieku używałem do niedawna (N650) i podczas wyjazdów daleko
    > od świata nadal używam (N2110).

    A o której 2110 mówisz? (zakładając, że w ogóle wiesz, że były dwie, panie
    zawodowy)

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 42. Data: 2010-05-22 10:31:41
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 21 Maj, 22:25, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

    > Reklama szemrana nie polega na namawianiu do kupna bezpośrednio, to marketingowy
    > chwyt polegający głównie na robieniu szumu medialnego wokół produktu, trolowania
    > na forach, usenecie, rozmowach, kreowaniu synonimów (push -> tylko bb) itd.
    > Szum robią normalne firmy reklamowe i ich pracownicy za normalną kasę od
    zleceniodawcy.
    > Tak to po krótce działa.

    Wiem jak to działa. I akurat mnie do tego mieszać nie możesz, bo nie
    jestem przedstawicielem żadnego producenta (BB też nie :)
    A co do poufności- pisząc posta na grupę dyskusyjną zostawiasz
    wystarczająco wiele śladów informatycznych. Przejmowanie się w chwili
    obecnej jednym śladem więcej, czy mniej, chyba już nie ma sensu. A z
    drugiej strony- dobrze, że o tym wspominasz. Bo to, że mnie coś nie
    interesuje (nie ma dla mnie znaczenia) nie znaczy, że dla innych też
    nie ma. A wzrost świadomości w tym przypadku jest ważny i w tym
    wymiarze Twoje zdanie niesie za sobą element edukacyjny.

    JK

  • 43. Data: 2010-05-22 13:08:40
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > A o której 2110 mówisz? (zakładając, że w ogóle wiesz, że były dwie, panie
    > zawodowy)

    Skoro piszę, że model jest leciwy to jak myślisz? Czy oprócz stawiania
    swojej "wiedzy i mądrości ponad wszystko" jesteś jeszcze w stanie
    logicznie pomyśleć?

    JK

  • 44. Data: 2010-05-22 13:20:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 May 2010 15:08:40 +0200, JohnyK napisał(a):

    > Skoro piszę, że model jest leciwy to jak myślisz? Czy oprócz stawiania
    > swojej "wiedzy i mądrości ponad wszystko" jesteś jeszcze w stanie
    > logicznie pomyśleć?

    jeżeli jako leciwy masz na myśli ten pierwszy, to miał on trzeszczącą
    obudowę i akumulator z nie wytrzymujący doby (kiedy był nowy), więc nie
    nadaje się na żadne wyjazdy. Jakość wykonania też była taka sobie, pękały
    obudowy, bateria goniła dosyć luźno, oprawa anteny się notorycznie
    wyginała.
    Opowiadaj takie bajki dzieciakom którzy nigdy nie mieli tego telefonu w
    rękach.

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 45. Data: 2010-05-22 13:44:07
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    On 22 Maj, 15:20, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > wyginała.
    > Opowiadaj takie bajki dzieciakom którzy nigdy nie mieli tego telefonu w

    No to zależy jaki akumulator- bo były dostępne co najmniej dwa o
    różnej pojemności. To raz. Dwa, że na wyjazdy się nadaje jak
    najbardziej, zwłaszcza, gdy ma się do niego ładowarkę samochodową.
    Trzy, że nadaje się jak najbardziej, bo to jest telefon, który dzięki
    wysuwanej antenie ma doskonałą czułość. Rzeczywiście, jeżeli chodzi o
    baterie, była luźna, ale ten aspekt nie był brany pod uwagę przeze
    mnie, bo "akcje" z bateriami były także dostępne w wielu innych
    modelach Nokii. Oprawa anteny notorycznie się wyginała? Hm, ciekawe,
    moja Nokia ma 14 lat i jakoś nic się nie wygięło ani nie popękało.
    Więc opowiadaj swoje opowieści rzeczywiście tym, którzy nie mieli,
    podobnie jak prawdopodobnie Ty, tego telefonu w rękach. Bo gdybyś
    miał, to byś nie pisał o jakimś skrzypieniu obudowy, bo to nigdy nie
    miało miejsca (chyba, że sam sobie ktoś zmieniał obudowę na
    drewnopodobną).

    JK