eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmAlternatywa dla BlackBerryRe: Alternatywa dla BlackBerry
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
    ostnews.google.com!c11g2000vbe.googlegroups.com!not-for-mail
    From: JohnyK <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Alternatywa dla BlackBerry
    Date: Sat, 22 May 2010 03:31:41 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <3...@c...googlegroups.com>
    References: <b...@o...googlegroups.com>
    <4befecd6$0$19167$65785112@news.neostrada.pl>
    <1b0nuj7th60xd$.dlg@lepper.institute.com> <hsp88a$lqu$1@news.task.gda.pl>
    <3et9yopxv280$.dlg@lepper.institute.com>
    <2...@4...googlegroups.com>
    <r...@l...institute.com>
    <1...@v...googlegroups.com>
    <w...@l...institute.com>
    <4...@q...googlegroups.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <3...@y...googlegroups.com>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.130.3
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1274524301 19662 127.0.0.1 (22 May 2010 10:31:41 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 May 2010 10:31:41 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c11g2000vbe.googlegroups.com; posting-host=78.8.130.3;
    posting-account=wly_ewoAAABMwTlZZ0pNOmHoAmBfcjwz
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US) AppleWebKit/533.4 (KHTML,
    like Gecko) Chrome/5.0.375.55 Safari/533.4,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:993922
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Maj, 22:25, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

    >
    > Reklama szemrana nie polega na namawianiu do kupna bezpośrednio, to marketingowy
    > chwyt polegający głównie na robieniu szumu medialnego wokół produktu, trolowania
    > na forach, usenecie, rozmowach, kreowaniu synonimów (push -> tylko bb) itd.
    > Szum robią normalne firmy reklamowe i ich pracownicy za normalną kasę od
    zleceniodawcy.
    > Tak to po krótce działa.
    >
    Wiem jak to działa. I akurat mnie do tego mieszać nie możesz, bo nie
    jestem przedstawicielem żadnego producenta (BB też nie :)
    A co do poufności- pisząc posta na grupę dyskusyjną zostawiasz
    wystarczająco wiele śladów informatycznych. Przejmowanie się w chwili
    obecnej jednym śladem więcej, czy mniej, chyba już nie ma sensu. A z
    drugiej strony- dobrze, że o tym wspominasz. Bo to, że mnie coś nie
    interesuje (nie ma dla mnie znaczenia) nie znaczy, że dla innych też
    nie ma. A wzrost świadomości w tym przypadku jest ważny i w tym
    wymiarze Twoje zdanie niesie za sobą element edukacyjny.

    JK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: