  • 11. Data: 2016-03-03 19:32:00
    Temat: Re: Allegro, co z tymi autami jest nie tak?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2016 19:04:41 +0100, cef napisał(a):

    > Naprawdę używacie radia do jakichś wyszukanych celów oprócz
    > słuchania wiadomości czy jakiegoś programu, ewentualnie przerzucenia
    > przez głośnik
    > rozmowy telefonicznej? Co powinno mieć radio, żeby spełnić Twoje wymagania?
    > I żeby nie było dramatu :-)

    Fajnie jak można sobie muzyki posłuchać, gdy puszczą coś fajnego. Nie mówię
    o audiofilskiej jakości, soczystych basach i ładnie zbudowanej średnicy,
    ale z 6000CD muzykę słychać jakbyś radiomagnetofon wsadził do kartonowego
    pudła: basu brak, albo dudniący łomot, stereofonia nie istnieje - ohyda w
    każdym aspekcie. Winny jest tuner FM - jeżeli do wejścia AUX podłączę
    smartfona albo mp3 to całość gra normalnie. Wiadomo, że w samochodzie bez
    jakiś audiofilskich modyfikacji szału nie ma, ale uszu nie kaleczy.
    Jeździłem czterema focusami z tym 6000CD i we wszystkich było tak samo do
    dupy. Wystarczy porównać z fabrycznym radiem w Partnerze mojej żony - niebo
    a ziemia!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 12. Data: 2016-03-03 20:18:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02.03.2016 o 22:12, P.B. pisze:

    > Pytanie się narzuca: jakie rzeczywiste przebiegi mają te samochody? Ja mam
    > focusa z przebiegiem 230 tys. kilometrów, który wygląda lepiej w środku niż
    > większość "igiełek" z przebiegami połowę mniejszymi.

    Standard.
    Przyczyna jest prosta - one rzeczywisty przebieg mają dwa razy większy,
    a nie dwa razy mniejszy od Twojego.

  • 13. Data: 2016-03-03 22:11:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 3 Mar 2016 20:18:36 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Przyczyna jest prosta - one rzeczywisty przebieg mają dwa razy większy,
    > a nie dwa razy mniejszy od Twojego.

    Jeżdżę od nowości Vectrą która ma już 270tys przebiegu.
    Zaczynają mi się teraz usterki które wg. internetów "typowo" występują przy
    160-180tys ;)

  • 14. Data: 2016-03-03 23:57:47
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 3 Mar 2016 07:44:13 -0800 (PST), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >Gdzie takie informacje można dostać?

    Ford Etis.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2016-03-03 23:59:51
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 3 Mar 2016 19:04:41 +0100, cef <c...@i...pl> wrote:

    >I żeby nie było dramatu :-)

    Jak będziesz miał okazję, to porównaj sobie fordowskie 6000cd z Sony
    robionym dla Forda. Będziesz wiedział. To drugie lepiej brzmi nawet na
    papierowych głośnikach montowanych w najtańszych wersjach wyposażenia
    typu "Trend".
    Resztę napisał Przemek.

  • 16. Data: 2016-03-04 08:38:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-03-03 o 19:32, P.B. pisze:

    > Fajnie jak można sobie muzyki posłuchać, gdy puszczą coś fajnego. Nie mówię
    > o audiofilskiej jakości, soczystych basach i ładnie zbudowanej średnicy,

    Ucho moje całkiem drewniane nie jest, ale z funkcji radia w samochodzie
    korzystam w taki sposób jak z wycieraczek czy ogrzewania tylnej szyby.
    Ale spotkałem już takich, którym pół samochodu zajmowały głośniki.
    Traktuję to radio jak sprzęt użytkowy i naprawdę różne radia miałem w
    różnych autach
    i jedyne co było dla mnie istotne to intuicyjność zaprogramowania kilku
    stacji.
    Myślałem, że chodzi Wam o jakieś funkcje, które z czasem przybywały w
    radiach
    (odtwarzanie z CD, USB, obsługa "blututów", współpraca z telefonem)
    ale jakość dźwięku w samochodzie jako pochodna tunera?
    Nawet najgorsza jest wystarczająca.

  • 17. Data: 2016-03-04 08:46:08
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 2 marca 2016 17:11:49 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > tak usiadłem na chwile na allegro może kupie auto
    >
    > Kryterium
    > 6 letni ford mondeo benzyna bezwypadkowy pierwszy właściciel
    > wynik
    > 43900 120 kkm przebieg
    > 34900 149 kkm przebieg
    > 27900 200 kkm przebieg
    >
    > całość tutaj
    >
    > http://allegro.pl/ford-mondeo-12514?a_text_i%5B1%5D%
    5B0%5D=2010&a_text_i%5B1%5D%5B1%5D=2010&a_enum%5B16%
    5D%5B1%5D=1&a_enum%5B13%5D%5B1%5D=1&a_text_i%5B5%5D%
    5B0%5D=1800&a_text_i%5B5%5D%5B1%5D=2000&order=pd&a_e
    num%5B128805%5D%5B4%5D=4&a_mask%5B200%5D%5B8%5D=8

    > Pierwszy jest od oficjalnego pośrednika ale 16 tys różnicy ????

    Jak chcesz kupic auto w znanym stanie to szukaj poleasingowych.

    Do kazdego polizingowca wystawianego na sprzedaż (zazwyczaj nie dla lolka z ulicy)
    robiony jest cały kosztorys i dokumentacja.
    Kazda ryska i odprysk lakieru jest focony, oszacowane są zuzycia elementów brany jest
    pod uwage rocznik, przebieg itp.

    Aby dać ci pojęcie na temat tego jak wygląda cena takiego auta to napiszę tak:
    Auto nowe kosztowało około 78kPLN (focus w jakims trendzie z roku 2007, diesel 1.8
    tdci 115km.)
    Z leasingu wyszedl i mial pare obić tu i tam, przebieg 190kkm po 4 latach.
    Wycena: 18k PLN

    Dziś ma przebiegu 334kkm i zrobione w nim bylo:
    Dwumasa i sprzeglo przy 230kkm
    rozrusznik przy 210kkm
    rozrząd i uszczelnienia przy pompie wody przy 280kkm.
    Tarcze hamilcowe i klocki przy 270kkm.
    Pali jezdzi...

    Rynek aut w polsce to szambo.
    Szukaj poleasingowego i żądaj aby ci te papiery pokazali. Jak będą sciemniać to
    wychodź i szukaj innych. Albo kup nowe.

  • 18. Data: 2016-03-04 15:41:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Rynek aut w polsce to szambo.
    > Szukaj poleasingowego i żądaj aby ci te papiery pokazali. Jak będą sciemniać > > to
    wychodź i szukaj innych. Albo kup nowe.

    Wiem, jak kiedyś miałem epizod pracy w flocie to nawet płyn do spryskiwaczy
    po samochodach rozpisywałem :)

    polisingowce mają dla mnie tylko jedną wadę standardowo mają
    standardowe wyposażenie

  • 19. Data: 2016-03-04 22:18:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-03-03 o 22:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Jeżdżę od nowości Vectrą która ma już 270tys przebiegu.
    > Zaczynają mi się teraz usterki które wg. internetów "typowo" występują przy
    > 160-180tys ;)

    To i tak nieco za wcześnie. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2016-03-04 22:32:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 4 Mar 2016 22:18:47 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > To i tak nieco za wcześnie. ;)

    Bo tamte Niemiec pod kocem trzymał ;)