  • 11. Data: 2009-12-04 15:48:27
    Temat: Re: Allegro: Jan Bulhak - Fotografia ojczysta - rarytas! od 1 zl BCM
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Polon pisze:
    > "Zawodowo tez fotografuje; wykonuje zdjecia, z którymi nie potrafia sobie
    > poradzic inni ;)"
    >
    > Tu dobrze, ze autor sie usmiechnal.

    A ja nie rozumiem uśmiechu - nie potrafię robić lf, bo w życiu zrobiłem
    jedno takie zdjęcie i podobnie ma mnóstwo fotografów zawodowych.

    > "prowadze indywidualne nauczanie oraz warsztaty dla osób zaawansowanych, "
    >
    > A moze Czarek jestes kiepskim fotografem i powinienes nauczac osoby
    > poczatkujace?

    A może chodzi np. o warsztat klasyczny, który dziś z definicji jest
    dedykowany zaawansowanym fotografom i jako warsztat nie ma nic wspólnego
    z bycia kiepskim lub niekiepskim fotografem?

    > "Jako jeden z nielicznych, wyznaczam krzywe charakterystyczne nagatywów i
    > kalibruje proces czarno-bialy. "
    >
    > To, ze tylko nieliczni sie tym zajmuja to jest jakis powod do chwaly?

    A gdzie owa chwała? :)
    Chyba za dużo czytasz między wierszami.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-12-04 16:33:17
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Polon pisze:

    > "Zawodowo tez fotografuje; wykonuje zdjecia, z którymi nie potrafia sobie
    > poradzic inni ;)"
    >
    > Tu dobrze, ze autor sie usmiechnal.

    Potrafisz udowodnić, że tak nie jest? Jeśli nie to jesteś tylko
    żałosnym, zazdrosnym, nadąsanym bubkiem.

    > " Ucze fotografowania na wysokim poziomie, "
    >
    > Skad Czarek wie, ze uczy fotografowania na wysokim poziomie?

    A skąd Ty wiesz, że tak nie jest? Ubliżasz człowiekowi, którego nawet
    nie znasz. Jednym słowem jesteś smutnym, nadąsanym, niedouczonym bubkiem.

    > "prowadze indywidualne nauczanie oraz warsztaty dla osób zaawansowanych, "
    >
    > A moze Czarek jestes kiepskim fotografem i powinienes nauczac osoby
    > poczatkujace?

    Czyli już nie jesteś taki pewny swego? Byłeś na takich warsztatach?
    Jesteś zaawansowany i był zbyt niski poziom? Niedouczony bubku?

    > "Jako jeden z nielicznych, wyznaczam krzywe charakterystyczne nagatywów i
    > kalibruje proces czarno-bialy. "
    >
    > To, ze tylko nieliczni sie tym zajmuja to jest jakis powod do chwaly?

    Chwały? To, że prawdopodobnie nie masz pojęcia o co chodzi, nie jest
    powodem do kpin, niedouczony, smutny, nadąsany, żałośnie zazdrosny bubku:)

    Starałem się zejść do Twojego poziomu, nie mam pojęcie czy mi się udało,
    więc liczę się z tym, że nic nie zrozumiesz.

    A.

  • 13. Data: 2009-12-04 16:33:38
    Temat: Re: Allegro: Jan Bułhak - Fotografia ojczysta - rarytas! od 1 zł BCM
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-04 11:12:51 +0100, "Polon" <P...@o...pl> said:

    > *** nadety, arogancki, smutny, prozny, zagubiony bubek.
    >
    > Polon

    Czy to samokrytyka?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-12-04 16:35:12
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Polon pisze:
    > Czarek pisze o sobie:
    [...]
    > "Fotografem jestem "od zawsze". W zamierzchłych czasach pracowałem w
    > Krajowej Agencji Wydawniczej i Centralnej Agencji Fotograficznej, przez
    [....]
    > Sorki ale ten popis wlasnej proznosci przypomnial mi wczesniejsze wypowiedzi
    > pana czarka i znowu podnioslo mi sie cisnienie :)

    Jak to jest być aż tak żałosnym? Powiedz bo strasznie mnie to ciekawi.

    A.

  • 15. Data: 2009-12-04 16:51:08
    Od: StaM <a...@g...com>

    StaM pisze:

> [...]

    Powyzsze ja napisalem a nie anonimowy Polon.

    StaM

  • 16. Data: 2009-12-04 20:55:55
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Les pisze:
    > Witam,
    > nurtuje mnie już bardzo długo takie pytanie - Po co kupować takie
    > stare książki??

    Szlag mnie trafia, kiedy słyszę coś takiego!
    Pocieszam się faktem, że średnia wykształcenia populacji jest obecnie
    wyższa niż w połowie XX w.

  • 17. Data: 2009-12-04 21:41:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-12-04 21:55:55 +0100, J-L-F <j...@o...pl> said:

    > Szlag mnie trafia, kiedy słyszę coś takiego!
    > Pocieszam się faktem, że średnia wykształcenia populacji jest obecnie
    > wyższa niż w połowie XX w.

    Wiesz, ta średnia może jest i wyższa, tylko ciekawe jakie kryteria są w
    statystykach przyjęte.
    --
    www.skanowanie-35mm.pl

  • 18. Data: 2009-12-04 21:52:28
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 17:33:17 +0100, Arek (G) napisał(a):

    > Starałem się zejść do Twojego poziomu, nie mam pojęcie czy mi się udało,
    > więc liczę się z tym, że nic nie zrozumiesz.

    Udało ci się nawet dużo niżej.
    Piotr

  • 19. Data: 2009-12-04 22:05:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-12-04, J-L-F <j...@o...pl> wrote:

    > Szlag mnie trafia, kiedy słyszę coś takiego!
    > Pocieszam się faktem, że średnia wykształcenia populacji jest obecnie
    > wyższa niż w połowie XX w.

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2009-12-04 22:09:03
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    > Wiesz, ta średnia może jest i wyższa, tylko ciekawe jakie kryteria są w
    > statystykach przyjęte.
    >[...]

    Prawdopodobnie kryteria formalne - procent młodzieży zdającej maturę,
    procent kończących studia wyższe. Tyle, ze poziom zarówno matury i studiów
    się mocno zdewaluaował - w dawnych czasach (można dyskutować, czy mamy tu na
    myśli sytuację 100 czy 25 lat temu) studia były dość elitarne i końćzyli je
    tylko najlepsi. W miarę umasowienia przeciętny poziom inteligencji
    przyjmowanych kandydatów niestety musiał spadać zbliżajać się do średniej
    społeczeństwa. Wymogi też stopniowo spadały (uczelnia musi wykazać się
    określoną sprawnością nauczania - rozumianą jako odsetek przyjętych na
    studia uzyskujących po ich ukończeniu dyplom).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)