  • 41. Data: 2011-02-22 21:01:04
    Temat: Re: Akumulator - jak mocny do 2.5 TDI
    Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl>

    > Podpowiecie jaki akumulator wybrać do samochodu z 2.5TDI? Głównie pytam
    > o pojemność i prąd rozruchowy.

    Kup Centra Futura CA770.
    77 Ah, 770 A

    Dziś właśnie taki założyłem do swojego 1,9 TDI.

    --
    Pozdrawiam,
    Prze__mek

  • 42. Data: 2011-02-22 21:50:23
    Od: "EL" <e...@w...op.pl>

    Jak bym miał mniej szczęścia, germański oprawca-laweciarz
    oskubałby mnie ze 100-150 euro, co daje wypasiony akumulator z dostawą
    do domu i laską podającą drinka ;)

    150 ojro za wypasiony aku i do tego laska z drinkiem ?? Tanio cos. AAA teraz
    doczytalem ze to niemka by byla :)

  • 43. Data: 2011-02-22 22:19:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Największy jaki Ci wlezie.

    Mam spory bagażnik... Tylko czy jest sens?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 44. Data: 2011-02-22 22:20:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Prze__mek <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Kup Centra Futura CA770.
    > 77 Ah, 770 A
    >
    > Dzi? w?a?nie taki za?o?y?em do swojego 1,9 TDI.

    Dużo za niego dałeś?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2011-02-22 23:03:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 20:39:01 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale jesli nie czuc roznicy to po co przeplacac ? :-)

    Bo w zinmie sie ją zobaczy.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2011-02-22 23:39:34
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Bo w zinmie sie ją zobaczy.

    Moze warto spojrzeć na to jaki w aucie jest alternator?

  • 47. Data: 2011-02-23 00:01:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-02-22, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Bo w zinmie sie ją zobaczy.

    Nie za duży aku w zeszłym roku poradził sobie przy mrozie ponad -20 z
    sinikiem, w którym cztery wtryskiwacze były padnięte.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2011-02-23 10:24:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 22:20:11 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Dużo za niego dałeś?

    Centra droga jest.

    Ja kupilem AccuPower z ZAP Sznajder .. ale trzy lata temu. To chyba
    juz moge polecic :-)

    J.

  • 49. Data: 2011-02-23 12:11:24
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-02-23 10:24, J.F. pisze:

    > Centra droga jest.
    >
    > Ja kupilem AccuPower z ZAP Sznajder .. ale trzy lata temu. To chyba
    > juz moge polecic :-)
    >
    > J.

    A ja 3 zimę śmigam na bannerze i też nie narzekam. Silnik 1,9TD aku 74Ah
    680A i kręci aż miło. Jeszcze się nie zdarzyło aby nie odpalił. Samochód
    garażowany pod CHMURKĄ.
    Teściu w Mietku 2,5D ma też bannera ok. 90Ah już 4 zimę, a jeździ na
    taryfie, więc aku dostaje mocno.

  • 50. Data: 2011-02-23 13:00:39
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ik2q0u$3g7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > garażowany pod CHMURKĄ.
    > Teściu w Mietku 2,5D ma też bannera ok. 90Ah już 4 zimę, a jeździ na

    Banner to ten z bykiem, prawda? Co prawda benzyna i jeżdżę codziennie, ale
    jeździłem na takim bodajże 7 lat i nawet jeszcze nie zdechł, chociaż już był
    blisko.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII