    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Akumulator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 4 Mar 2018 22:05:13 +0100

    My tu sobie gadu gadu, a mnie dzis auto nie odpalilo :(

    Akumulator zdechl ... ciekawe.
    Dzis w miare cieplo, a w mrozy zapalal.

    Auto jezdzone normalnie, moze na zbyt krotkim dystansie, ale akurat
    przez ostatnie tygodnie jakby wiecej.
    Zapala w miare szybko, choc w mrozy dluzej, bo z przyzwyczajenia nie
    chce mi sie na swiece czekac.

    Lampka ladowania sie palila, napiecie ~14V, woltomierzyk mam wpiety
    caly czas.

    Akumulator chyba dobry, bo laduje sie juz pare godzin i napiecie
    bardzo powoli rosnie ...

    Swiatla mijania gasza sie same.

    Jak kluczyk dzis przekrecalem, to mi jakis silniczek bzyczal, ale
    przeciez po wylaczeniu nie pracowal.

    Czyzby jednak warto doladowac zima akumulator ?

    J.