  • 1. Data: 2013-05-19 21:15:15
    Temat: Re: Galaxy Note II i karta SIM?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 May 2013 20:56:01 +0100, Raffaello napisał(a):

    > Przymierzam się do zakupu Note II, ale z tego co widze, to on gniazdko
    > na kartę SIM ma dosyć małe... A ja dysponuję zwyczajną kartą SIM. Czy
    > jest jakaś opcja zmieszczenia jej, przycięcia? Czy w Orange ją
    > wymieniają za jakąś opłatą na małą czy przycinają jakoś?

    Orange ją wymieni, a prawie każdy handlarz komórkami przytnie.
    Można też samemu, nożyczkami. W necie są stosowne szablony, dokładnie
    wymierzyć, znaleźć ostre nożyczki i sru...

    Raz nawet kiedyś w samochodzie przycinałem, scyzorykiem (tyle, że
    porządnym, z cążkami). Pacjent przeżył i działał jeszcze potem prawie dwa
    lata.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-05-20 08:14:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Raffaello nabazgrał(a):

> [...]
    > jakaś opcja zmieszczenia jej, przycięcia? Czy w Orange ją wymieniają za
    > jakąś opłatą na małą czy przycinają jakoś?

    5 min u operatora i masz nową kartę minisim, za 10zł przy okazji kupiłem
    przejściówkę z mini na normalną bo czasami się przydaje.

  • 4. Data: 2013-05-20 16:46:26
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 20 May 2013 08:14:34 +0200, Chris napisał(a):

    > 5 min u operatora i masz nową kartę minisim,

    Ja poszedłem do opa, powiedziałem że mam nowy fon i potrzebuję microSIM i
    dostałem od ręki.

    > za 10zł przy okazji kupiłem
    > przejściówkę z mini na normalną bo czasami się przydaje.

    Ja mam ramkę z nowej karty sim. Wpinam micro i mam mini. Ale ja to u złego
    Playa dla gołodupców jestem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 5. Data: 2013-05-21 09:13:58
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ALEX Alpha MR nabazgrał(a):

    > Ja poszedłem do opa, powiedziałem że mam nowy fon i potrzebuję microSIM i
    > dostałem od ręki.

    Od ręki znaczy 5 min u opa bo musieli to wbić do kompa :)

    > Ja mam ramkę z nowej karty sim. Wpinam micro i mam mini. Ale ja to u złego
    > Playa dla gołodupców jestem.

    Ja nie dostałem gratis ale 10zł to nie majątek.