  • 21. Data: 2019-12-09 22:52:12
    Temat: Re: Akcyza na auto z UK
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-12-09 15:26, Michał Jankowski wrote:

    > Bratu można dać bez podatku darowiznę w dowolnej wartości, tylko powyżej
    > tej kwoty trzeba to zgłosić w urzędzie.
    >
    >   MJ
    No właśnie, też mi się tak wydawało. I dotyczy to zdaje się tzw. I
    stopnia pokrewieństwa, czyli darowizny rodzice <-> dzieci i pomiędzy
    rodzeństwem nie podlegają opodatkowaniu, trzeba tylko je zgłosić do US
    przy poważniejszych kwotach.

  • 22. Data: 2019-12-10 00:11:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    > Raz sie mozesz przejechac, wrocisz samolotem, chyba ze słoiki za
    > ciezkie :-)

    Słoiki wysyłamy kurierem ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 23. Data: 2019-12-10 00:26:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Dlaczego nie ma chętnych?
    > Vauxhalle nie w cenie?

    Za tani jest, duży silnik, duże OC, duży podatek drogowy.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 24. Data: 2019-12-10 10:40:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2019 23:11, PiteR wrote:

    > Słoiki wysyłamy kurierem ;)

    Ale psa do samolotu nie wezme.

  • 25. Data: 2019-12-10 10:40:47
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2019 17:52, andal wrote:

    > tansze czy drozsze od twojego?

    Z tego co widze to drozsze. NAwet za przed liftowe krzycza wiecej tylko
    dlatego, ze przebieg duzo nizszy.

  • 26. Data: 2019-12-10 10:44:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2019 23:26, PiteR wrote:

    > Za tani jest, duży silnik, duże OC, duży podatek drogowy.

    Ale drozsze ekonomiczne dizelki 1.9cdti z nizszym taxem w tej samej
    kategorii tak samo nie schodzą.

  • 27. Data: 2019-12-10 15:43:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-09 o 14:33, K pisze:

    > Nie wiem, mowi, ze nie. JAk bedzie chcial to sobie go odda na czesci. JA
    > kupilem nowy i nie mam gdzie trzymac starego, a kosztuje mnie on rocznie
    > prawie ?1000 (ubezpiecznie + podatek)

    Polska nie potrzebuje importu odpadów z za granicy.

  • 28. Data: 2019-12-10 15:59:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ile wołasz (tak z ciekawości)?
    Jest niemiecka strona www nieźle wyceniająca auta wg modelu, rocznika, przebiegu
    (oczywiście trzeba wpisywać Opel zamiast Vauxhall).

    -----

  • 29. Data: 2019-12-12 00:26:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo K pisze tak:

    > Ale drozsze ekonomiczne dizelki 1.9cdti z nizszym taxem w tej samej
    > kategorii tak samo nie schodzą.

    na moim przykładzie ewolucja

    - kupie golfa starego taniego
    - e nie mam głowy do napraw, tu naprawy masakrycznie drogie
    - kupie toyote aygo, taki duzy kredyt mi wciskaja
    - e nie ma gdzie zaparkować, po co mi samochód
    - dojeżdzam dalej metrem i DLR
    - lekarz mi kazał chodzić, zaoszczędzam 3 funty, na obiad w kantynie ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 30. Data: 2019-12-12 14:55:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/12/2019 23:26, PiteR wrote:

> [...]
    > - dojeżdzam dalej metrem i DLR
    > - lekarz mi kazał chodzić, zaoszczędzam 3 funty, na obiad w kantynie ;)

    Ja mam 30 mil w jedna strone do pracy i moze bez dzieciakow bym dal rade
    autobusami ale z dzieciakami poki sa w tym wieku musze miec auto.