  • 241. Data: 2017-02-09 17:08:44
    Temat: Re: Akcja Strzalka
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-02-2017 o 00:06, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Czyli kiedy, za czasów stałych tabliczek?

    Możliwe.
    Takie tabliczki, to w ogóle był jeszcze lepszy pomysł, nie czekało się
    bez sensu gdy nikt nie idzie i nic nie jedzie.

    >OIDP też był nakaz zatrzymania.

    Źle pamiętasz.

  • 242. Data: 2017-02-10 03:09:33
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Zmienić prawo.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Adam"

    > Jakiś czas temu obowiązywał przepis, iż przed wyprzedzaniem należy
    > ostrzec wyprzedzanego sygnałem dźwiękowym.
    > Czy widział ktoś więcej, niż jeden przypadek rocznie respektowania tego
    > przepisu?
    > ---
    > Kiedy ?

    Tak na szybko:

    Rozporządzenie z 1.10.1962 Dz.U. 1962 nr 61 poz. 295:
    §23 pkt. 4 jest obowiązek skutecznego ostrzeżenia poza obszarem zabudowanym

    Ustawa z 1.02.1983 Dz.U. 1983 nr 6 poz. 35:
    art. 20 - brak ostrzegania.
    ---
    Pytałem kiedy w sensie czy jeszcze obowiązuje. Bym sprawdził na podstawie
    powyższego, ale lenia mam.

  • 243. Data: 2017-02-11 19:34:01
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 09.02.2017 o 17:08, Cavallino pisze:

    > Źle pamiętasz.

    Racja. Sprawdziłem w podręczniku kierowcy z 1992 roku. Nie ma mowy o
    żadnym zatrzymywaniu się:

    https://goo.gl/dLB0GR

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 244. Data: 2017-02-13 10:05:58
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Bo masz czerwone światło.

    Mądrego, to i dobrze posłuchać.

  • 245. Data: 2017-02-13 12:51:37
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Tak samo byś zrobił przed B-20?

    Czy naprawdę nie można napisać "przed znakiem stopu"?

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 246. Data: 2017-02-13 13:48:48
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 13.02.2017 o 12:51, Adam Wysocki pisze:

    > Czy naprawdę nie można napisać "przed znakiem stopu"?

    Gostek musi zaszpanować na grupie i co mu zrobisz? :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 247. Data: 2017-02-13 18:26:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Czy naprawdę nie można napisać "przed znakiem stopu"?

    Też mnie maksymalnie wkurza taka nowomowa nuworyszy, którym się wydaje
    że wszystkie rozumy pozjadali, bo się wykuli kretyńskich i do niczego
    nie potrzebnych symboli znaków.

    Znaki mają swoje nazwy od wieków - i wystarczy je podać, żeby każdy
    wiedział o co chodzi bez zaglądania do wyszukiwarki.
    Bo nikt normalny, poza tymi co na codzień muszą używać takich symboli
    (np. drogowcy których dotyczy rozporządzenie z symbolami) nie używa tego
    typu symboli i nawet nie próbuje ich zapamiętywać.
    Są ważniejsze rzeczy do przechowywania w łepetynie.

  • 248. Data: 2017-02-13 18:27:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 10:05, robot pisze:

    > Mądrego, to i dobrze posłuchać.

    W tym przypadku raczej słucha głupi głupiego.
    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!!

  • 249. Data: 2017-02-13 19:35:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-13 o 18:26, Cavallino pisze:

    > Bo nikt normalny, poza tymi co na codzień muszą używać takich symboli
    > (np. drogowcy których dotyczy rozporządzenie z symbolami) nie używa tego
    > typu symboli i nawet nie próbuje ich zapamiętywać.

    No to chyba jestem nienormalny :)

    > Są ważniejsze rzeczy do przechowywania w łepetynie.

    Musisz mieć zatem jakieś ograniczenia :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 250. Data: 2017-02-13 21:09:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2017 o 19:35, LordBluzg(R) pisze:

    > No to chyba jestem nienormalny :)

    Ty to powiedziałeś.

    > Musisz mieć zatem jakieś ograniczenia :)

    Albo dość dużo WAŻNYCH rzeczy do zapamiętywania na codzień - moja
    łepetyna to narzędzie mojej pracy, więc nie obarczam jej dodatkowo
    przechowywaniem śmieci.
    Z hdd też usuwam wszystko co zbędne, nie toleruję śmietnika nigdzie.