  • 231. Data: 2017-02-08 15:48:40
    Temat: Re: Akcja Strzalka. krótka pamięć.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2017 o 14:53, Landrot pisze:

    > Masz krótka pamięć, więc ci zacytuję co napisałeś :
    > "Ale tu nie ma co komplikować - jest ok - jak przejedzie 10 km/h to olać,"

    No dokładnie to napisałem - przepis prosty, jak ktoś nie przegina top
    problemu żadnego nie ma. Dokładnie tak ma być.

    > Gdybyś jeszcze nie kojarzył , to chodziło o olewanie obowiązku
    > zatrzymania się przed strzałką warunkową.

    Wiem o co chodziło. Mnie nie oburza, jak ktoś się nie zatrzyma na
    strzałce czy nawet stopie, tylko zwolni do 10, nie boli mnie jak
    przejdzie na czerwonym jak pusto, nie boję się pijanych rowerzystów na
    ścieżce, ani nie uciekam do bunkra atomowego, jak ktoś fajerwerka odpali
    w sylwestra.

    Shrek

  • 232. Data: 2017-02-08 17:27:38
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Daj świni palec.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik jaś

    --wole argumenty zamiast watpliwego autorytetu.

    wola nie ma tu zadnego znaczenia, nie przestrzegasz przepisow = placisz
    ---
    Haracz ?

  • 233. Data: 2017-02-08 17:38:29
    Temat: Re: Akcja Strzalka. Ruszyć Du ę.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    Problemem jest rozliczanie policjantów ze statystyki, a to powoduje, że
    im głupszy przepis, tym lepiej bo więcej się złapie. A naprawdę debilne
    zachowania nie są w przpisach wprost uwzględniane, bo przecież nikt nie
    będzie tworzył kodeksu na okolicznopść co najbardziej nieprawdopodobnego
    jakiś idiota odstawi.
    ---
    :-)

    Problem moim zdaniem jest taki, że oni są niepotrzebni.

  • 234. Data: 2017-02-08 17:43:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Gdybyś jeszcze nie kojarzył , to chodziło o olewanie obowiązku
    > zatrzymania się przed strzałką warunkową.

    BTW - masz tu przykład z USA - ta pani popełniała podobne przestępstwo
    jak nie zatrzymanie się do zera na strzałce. Wszyscy mieli niezły ubaw -
    łącznie z sędzią.

    http://www.antyradio.pl/Adrenalina/Duperele/Zaparkow
    ala-2-sekundy-za-wczesnie.-Sprawa-trafila-do-sadu-13
    135

  • 235. Data: 2017-02-08 17:45:30
    Temat: Re: Akcja Strzalka.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > ---
    > Jak dla mnie to jest po prostu niewłaściwy znak. Żółta strzałka byłaby
    > adekwatna.

    Nie ma sensu mnożyć bytów.
    ---
    A Ciebie poczęli ;-)

    Zółty migający ludzik jest fajny, ale
    trzebaby to ujednolicić.
    ---
    Nie, żółta strzałka. Żółte światła już są i każdy rozumie co oznaczają. Co
    oznacza zielona strzałka ? Brak pomysłu na sensowne oznakowanie ?

  • 236. Data: 2017-02-08 19:06:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Feb 2017 09:00:55 +0000 (UTC), Budzik

    > i jest i nie ma. Zgodnie z przepisami nie ma.

    Ale dla bezpieczeństwa z pewnością jest różnica. Dla policjanta też zrobi
    różnicę. Nie będą się silić na łapanie takich co wyraźnie zwalniają, jak co
    chwilę mogą mieć takiego, co praktycznie w ogóle nie zwalnia.

    > No to masz pierwsza osobe - moj ojciec.
    > I tłumacenie było takie, ze przepis mówi o zatrzymaniu.

    No ale się "toczył" ile, 20 czy 2? Drugie pytanie,
    hurtem, toczył się 2 czy mu się tak tylko wydaje?

    BTW Moja żona przed chwilą wróciła wk!@#$na z mandatem, 350/10. Za, ponoć,
    prawie, przejechanie po stopach pieszemu chcącemu wejść na przejście z
    zielonym światłem, na swoim prawoskręcie. Wkurzona, bo chyba za nic dostała
    mandat. Odtworzyliśmy nagranie z kamery. Był pieszy, wymusiła. Wniosek, nie
    zauważyła. Ludzie mają tendencje do wybielania siebie. Z zasady.

    > Czyli Twoim zdaniem laliby sadzac ze nie bedzie
    > smierdziec w ich strone? Hmm...

    Palą w lato, 30sC w powietrzu, węglem/drewnem żeby sobie CWU zrobić, bo
    można. Wioski zadymione w porze przedwieczornej, często wali plastikiem,
    ledwo się oddychać da. Jakby mogli lać szambo, to by lali -- fetor, takim
    co mogą, niestraszny. Ludzi widać nie znasz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 237. Data: 2017-02-08 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ale dla bezpieczeństwa z pewnością jest różnica.

    Oczywiście. Ale tu zwalniania nikt chyba nie kwestionuje...

    > Dla policjanta też
    > zrobi różnicę. Nie będą się silić na łapanie takich co wyraźnie
    > zwalniają, jak co chwilę mogą mieć takiego, co praktycznie w ogóle nie
    > zwalnia.

    No to ci własnie mowie ze miałem taki przypadek.
    Chociaz ostatnio jak zapłaciłem za niestaniecie na stopie a rzeczywiście
    przejechałem płynnie bo tak z kolei widok jest bardzo ok i nei wiem po co
    stop to mi wytłumaczyli ze jakbym sie wolno toczył to by sie nie czepiali
    ale ze przejechałem bez wyraźnego zwolnienia to nie mogli odpuscic.

    > No ale się "toczył" ile, 20 czy 2? Drugie pytanie,
    > hurtem, toczył się 2 czy mu się tak tylko wydaje?

    To jest takie miejsce ze tam za szybko sie nie da, bo bardzo slaba
    widocznosc wiec nie wiem - 5, moze 10 na godzine?
    Wystarczająco, zeby zobaczyc czy jest pusto.
    A tłumaczenie bło takie ,ze do zera nie stanał a tak mowi przepis.

> [...]
    > chyba za nic dostała mandat. Odtworzyliśmy nagranie z kamery. Był
    > pieszy, wymusiła. Wniosek, nie zauważyła. Ludzie mają tendencje do

    Jasne.
    Ale mimo wszystko musisz uwierzyc na słowo ze tam sie szybko nie da.
    Poza tym to była jazda busem...

    Odbierasz mi resztki nadziei.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 238. Data: 2017-02-09 00:06:10
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 05.02.2017 o 16:19, Cavallino pisze:
    > HINT: przed tym postanowieniem było inaczej, było dobrze - teraz jest po
    > prostu ŹLE.

    Czyli kiedy, za czasów stałych tabliczek? OIDP też był nakaz zatrzymania.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 239. Data: 2017-02-09 00:37:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-09 o 00:06, Grzegorz Tomczyk pisze:

    > Czyli kiedy, za czasów stałych tabliczek? OIDP też był nakaz zatrzymania.

    Tak.
    I wtedy miało to sens.

    Pozdrawiam

  • 240. Data: 2017-02-09 00:50:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

[...]

    A niektórzy biorą na siebie i swoją rodzinę złą organizację ruchu.