  • 71. Data: 2014-05-11 22:26:18
    Temat: Re: "Aero2 przyspieszył"
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-11 13:39, dizel pisze:

    > Złożyłeś w takim razie reklamację? Bo żaden regulamin nie zabrania
    > korzystania z tej promocji na nowo aktywowanych starterach.

    przepraszam bo nie śledziłem tego wątku rozmowy od początku, nowe
    startery działają jak najbardziej z pomarańczowym lwem. Starter kupiony
    we wtorek, kodem zmieniony na OF, kodem przedłużona ważność o rok,
    doładowywany co 2dni batonem - wszystko śmiga.

  • 72. Data: 2014-05-11 22:27:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-11 13:17, Trybun pisze:

    > I najprawdopodobniej o to właśnie chodzi p. Żakowi.

    pytanie czy odpad z A2 przejdzie do solarza - po takim pierowskim
    zagraniu to szczerzę wątpię.

  • 73. Data: 2014-05-11 22:46:35
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 11 May 2014 22:26:18 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >we wtorek, kodem zmieniony na OF, kodem przedłużona ważność o rok,
    >doładowywany co 2dni batonem - wszystko śmiga.

    No właśnie ale użytkownikowi Trybun ciągle coś nie działa, wszystkim
    działa tylko jemu nie.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2014-05-11 22:51:00
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-11 09:23, Michal Tyrala pisze:

    > Rozwiń.

    Odbieramy zakres fal, 400-700nm i nazwaliśmy go w swoim zadufaniu
    światłem widzialnym.
    Zakres ten rozpoczyna się niebieskim i dalej jest ultrafiolet, a kończy
    czerwonym gdzie dalej jest podczerwień.

    http://przyciemnianieszyb.pl/images/widmo1.jpg

    Kolory odbieramy poprzez podrażnienie czopków, które są w stanie
    odbierać albo światło czerwone, albo światło niebieskie, albo zielone -
    taki biologiczny RGB.

    Teraz pewna scenka:
    Mózg:
    - joł czopy! Co tam odbieracie?
    Czopki niebieskie:
    - joł mózg! Jest coś niebieskiego!
    Czopki czerwone:
    - helloł wodzu! Jest coś czerwonego!
    Mózg:
    - Hmm... coś między niebieskim a czerwonym, luknijmy w fiszki... ha! To
    zielony! Czopy zielone! Co jest kur*a?! Na kawie jesteście?! Tu się
    pracuje, biurwy jeba*e!
    Czopy zielone:
    - Patrzcie! Intelygent jeba*y! Karierowicz zas*any! Ty nas jełopie nie
    ucz jak robotę robić! Nic zielonego nie odbieramy więc spier*laj!
    Mózg:
    - Ale jak to? Między czerwony a niebieskim i nie zielonowate? Tu się
    jakieś jasełka dzieją! Toć to sabotaż! Kompromitacja! Pierd*lę! Nie dam
    się ośmieszyć! Wyświetlę Finall Userowi coś pedalskiego to się odwali... ha!
    Finall user:
    - Bzdury opowiadasz kochanie! Ta koszulka nie jest różowa! Ona jest
    łososiowa!

    :D

    Mowa oczywiście o różowym typu magenta a nie różowym typu wyblakła czerwień.

    Ogólnie poniżej niebieskiego jest jak wspominałem UV, powyżej czerwonego
    - IR i te dwa zakresy łączą się w zieleni, innej opcji nie ma. Jeżeli
    istnieje inna opcja (error matrixa) to nasz mózg, jak to często ma w
    zwyczaju, wymyśla sobie co widzi. Tyle. Dlatego zakres fal
    elektromagnetycznych przedstawiany jako prosta, na schemacie światła
    odbieranego przez nasze zmysły przedstawiany jest jako okrąg.

  • 75. Data: 2014-05-11 23:18:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 536fe2b4$0$2240$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > zakres fal elektromagnetycznych przedstawiany jako
    > prosta, na schemacie światła odbieranego przez nasze

    Zrozumiałem inaczej Twoją wypowiedź:

    "PlaMa" 536e0506$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 76. Data: 2014-05-11 23:41:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Zrozumiałem inaczej Twoją wypowiedź:

    jak?! :D

  • 77. Data: 2014-05-11 23:56:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 536fee9a$0$2153$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy czy
    > madżentowy fizycznie nim nie jest :) To proste :)

    pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy
    czy madżentowy fizycznie pomarańczowym nie jest

    Nim -- czyli pomarańczowym.

    Zrozumiałbym inaczej, gdybyś napisał:

    pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy czy
    madżentowy fizycznie takim nie jest

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 78. Data: 2014-05-12 00:10:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-11 13:18, Trybun pisze:

    > No nie wiem - do tej pory torentowiec mógł sobie włączyć maszynę i
    > wyjechać na wakacje a transfer szedł bez jego obecności..

    a co on zyje z oglądania materiałów filmowych? Po tygodniu miałby ok. 80
    godzin do obejrzenia.

    --
    @foe_pl

  • 79. Data: 2014-05-12 00:19:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]
    > Nim -- czyli pomarańczowym.
    > Zrozumiałbym inaczej, gdybyś napisał:
    > pomarańczowy jest prawdziwym kolorem a różowy czy

    ach...
    http://static.fjcdn.com/gifs/My+reaction+to+most+You
    tube+comments.+ppl+jUst+cant+spel_3275d3_3175572.gif
    no dobra mea culpa :)

  • 80. Data: 2014-05-12 07:06:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 11 May 2014 22:51:00 +0200, PlaMa wrote:
> [...]

    [...]

    Ciezko się to dosyc przetwarzalo, ale rozumiem, ze kolor ,,prawdziwy''
    czy tez ,,fizyczny'', to taki, ktory jest pojedynczym prazkiem w widmie.
    Tego mi brakowalo w poscie powyzej, a z kolejnego tez musialem sobie
    miedzy wierszami poszukac ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns