  • 1. Data: 2011-02-13 16:02:45
    Temat: Nokia 2700 Classic
    Od: "sfrustrowany internauta" <f...@i...org>

    Mam taką Nokię jak w temacie, kupiłem ją rok temu jako nową bez simloka,
    jednak miała oprogramowanie Ery.
    Czy i jak mogę zaktualizować w niej oprogramowanie? Da się jakoś pozbyć
    brandu Ery i wgrać oryginalne oprogramowanie? Jak to zrobić? Mogę coś
    spieprzyć przy tej okazji? ;) Z góry dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2011-02-13 18:38:09
    Temat: Re: Nokia 2700 Classic
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "sfrustrowany internauta" <f...@i...org> napisał :

> [...]
    > brandu Ery i wgrać oryginalne oprogramowanie? Jak to zrobić? Mogę coś
    > spieprzyć przy tej okazji? ;) Z góry dzięki za odpowiedzi

    Parę wątków wcześniej "Nokia C5 - aktualizacja oprogramowania" masz podane
    rozwiązanie.