  • 1. Data: 2011-10-15 11:59:34
    Temat: Actel FPGA
    Od: Mario <m...@...pl>

    Witam.
    Czy ktoś miał kontakt z FPGA Actela: Fusion,, SMartFusion, IGLOO?
    Pytam bo widzę na płytce EP narzędzia IDE do nich. Wygląda, że można z
    darmowej wersji Libero i SoftConsole można zrobić środowisko do
    programowania tych FPGA włącznie z posadzeniem na nich core z Cortex M1
    i M3. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji o cenie samych układów
    np. SmartFusion. Handluje tym AVnet ale oni nie pokazują cen.
    Może ktoś miał z tym do czynienia i wie po ile układy, i jaki faktyczny
    koszt na początek przy wejściu w te rozwiązania. Włącznie ze stosowaniem
    IP core (wydaje mi się, że bez źródeł są dostępne w wersji darmowej)

    --
    pozdrawiam
    MD