  • 61. Data: 2016-07-27 15:59:49
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 15:52, Liwiusz pisze:

    > No to zmieniasz temat, bo była mowa o ofercie za 0zł.

    Musiał bym zobaczyć jak to wygląda na billingach u zony, czy jej to
    liczy z pakietu czy nie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 62. Data: 2016-07-27 16:05:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 15:12:38 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Nie nie - T-mobile moglo sobie wycenic ten telefon na 1890, >i wyszloby Ci, ze
    doplacaja za uzywanie.
    Chodzi mi o to że wc ciągu 14 dni mogę odstąpić od zakupu tego telefonu a oni musza
    od moich opłat odliczyć 890zł
    Umowa o świadczenie usług to jedno a zakup telefonu to inna operacja i jest to
    rozdzielone. Nawet dwa druki oświadczenia o odstąpieniu dostałem

    > Rynkowa cena to jest 750-800 zl, i tego sie trzymamy.
    > A mozna tez przyjac 600 :-)
    A tu zgoda
    > Ale tak patrze - to nie jest standardowa oferta.
    > Dla publiki za 49.90 jest 1GB, ale za to 6 miesiecy po 1zl..
    > Choc w sumie ... przerobili Cie :-)
    > Trzeba bylo brac oferte standardowa.
    > Abo 70zl przez 18mc (+ 1zl * 6), telefon 1zl, a internetu 5G > stacjonarne bez
    limitu. I to wszystko za lacznie 1267 zl, w >dodatku z odlozona platnoscia :-)
    Sumarycznie tyle samo wychodzi za dwa lata
    Darmowych obiadków jak widzisz nie ma.
    Potwierdza się to co pisałem wyżej- usługi to ok 20-30zł a reszta to kwestia doboru
    telefonu

  • 63. Data: 2016-07-27 18:47:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 15:59, Chris pisze:

    > Musiał bym zobaczyć jak to wygląda na billingach u zony, czy jej to
    > liczy z pakietu czy nie.

    Liczy.

    --
    Liwiusz

  • 64. Data: 2016-07-27 19:27:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-27 o 16:05, Kris pisze:
> [...]
    > Darmowych obiadków jak widzisz nie ma.
    > Potwierdza się to co pisałem wyżej- usługi to ok 20-30zł a reszta to kwestia doboru

    Bardzo dawno nie brałem telefonu na abonament. Jakie teraz trzeba
    papiery podpisać przy cyrografie - dobrowolne poddanie się egzekucji,
    weksel in blanco do kwoty XX tys. zł?

  • 65. Data: 2016-07-27 19:46:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 19:27:26 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Bardzo dawno nie brałem telefonu na abonament. Jakie teraz trzeba
    > papiery podpisać przy cyrografie
    Umowę.
    Do umowy jest plik kartek załączników;)

  • 66. Data: 2016-07-27 19:53:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >Bardzo dawno nie brałem telefonu na abonament. Jakie teraz trzeba
    >papiery podpisać przy cyrografie - dobrowolne poddanie się egzekucji,
    >weksel in blanco do kwoty XX tys. zł?

    A to chyba istotnie bardzo dawno nie miales ... albo jednak mlodo i to
    jakies nowsze zwyczaje.

    Mnie zniechecaly te zaswiadczenia od pracodawcy, ale sie okazalo, ze
    wystarczy pokazac karte kredytowa i umowe podpisuje w 5 minut, choc
    trzeba godzine poczekac na aktywacje (rok ~2000).
    Dluzej trwalo ostatnie przeniesienie do prepaida.

    Weksle to moze w jakims Centertelu, egzekucja dobrowolna ... moze i w
    umowie gdzies jest, ale to chyba w sumie i tak bez mocy prawnej.

    Problemem okazal sie ... Zetafon na karte.
    Bo co prawda pana KK jest nadal przez nas powazana, ale tu nie ma za
    co zaplacic, to prosze nam jednak przyniesc zaswiadczenie z pracy,
    zezwolenie na dzialalnosc lub odcinek emerytury ...

    A juz zupelnie doceniony poczulem sie w Erze ... drugi numer ? Prosze
    podac pierwszy ... stary klient, rachunki placone - procedura
    uproszczona, prosze tylko okazac dowod.

    Teraz to problemem jest czas - te durne firmy, banki itp, jakos nie
    bardzo chca zrozumiec, ze nie podpisuje sie papierow bez czytania, a
    przysylaja ich tyle, ze kurier musialby godzine czekac.

    J.

  • 67. Data: 2016-07-27 19:58:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 19:53:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Teraz to problemem jest czas - te durne firmy, banki itp, jakos nie
    > bardzo chca zrozumiec, ze nie podpisuje sie papierow bez czytania, a
    > przysylaja ich tyle, ze kurier musialby godzine czekac.
    Jaką godzine?
    Z 2 godziny minimum.
    Na szczęście masz 14 dni

  • 68. Data: 2016-07-27 22:46:19
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Bo każdy człowiek jest inny i całe szczęście że może wybrać czy będzie
    > się zadręczał doładowywaniem czy pławił się w luksusie abonamentu ;-)
    Niewielka róznica w przepracowaniu. Na przelew tez tracisz par chwil, w
    kiosku kupujesz paragon z kodem i to jest żaden problem.
    Możesz doladować ze swojego konta bankowego, ale to kosztuje 5 zł.

    --
    animka

  • 69. Data: 2016-07-27 23:46:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 09:25, Kris pisze:
> [...]
    > Wczoraj przedłużyłem córce umowę w T-Mobile ma jednym z tych numerów więc napisze
    jak wyszło
    > Za kwotę 49,99 zł miesięcznie są nielimitowane rozmowy do komórkowych, smsy i mmsy
    oraz 4GB miesięcznie internetu
    > Do tego telefon Huawei p8 lite za dopłatą 89zł
    > Więc wychodzi tak: (49,99*24)+89=1288zł
    > Telefon ten na dzisiaj mógłbym kopic za ok 800zł więc 1288-800=488
    > 488zł/24= ok20zł
    > Więc te nielimitowane rozmowy do komórkowych, smsy i mmsy oraz 4GB miesięcznie
    internetu wychodzi za 20zł miesięcznie
    > W prepaidzie za podobną kasę chyba ciężko uzyskać tyle samo na dzisiaj.

    Skąd wziąłeś taką ofertę? Teraz jest 1zł przez poł roku a potem 69
    najtaniej?

  • 70. Data: 2016-07-28 00:00:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../