  • 71. Data: 2016-07-28 00:01:11
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.07.2016 o 15:52, Liwiusz pisze:
    /.../

    > No to zmieniasz temat, bo była mowa o ofercie za 0zł.

    No nie ma.

  • 72. Data: 2016-07-28 00:03:48
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.07.2016 o 23:46, Smok Eustachy pisze:
    /.../
    > Skąd wziąłeś taką ofertę? Teraz jest 1zł przez poł roku a potem 69
    > najtaniej?
    Errata: 49 zł jest ale tam nie ma tego P8 Lite

  • 73. Data: 2016-07-28 09:42:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 22:46, Animka pisze:

    > Niewielka róznica w przepracowaniu. Na przelew tez tracisz par chwil,

    Mam polecenie zapłaty. Muszę tylko pamiętać o naładowaniu telefonu.

    To w XXI wieku jest prawdziwy problem nowoczesnej technologii.

    PS. Słyszałem że wraz z popularnością pokemonów gwałtownie wzrosła
    sprzedać powerbanków.
    Może to da producentom coś do myślenia.
    Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.
    Inaczej jest tylko zabawką a nie sprzętem do komunikacji :-)

  • 74. Data: 2016-07-28 11:36:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    >PS. Słyszałem że wraz z popularnością pokemonów gwałtownie wzrosła
    >sprzedać powerbanków.
    >Może to da producentom coś do myślenia.

    Nie da. No chyba ze "jak zarobic na dodatkowej baterii".

    >Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.
    >Inaczej jest tylko zabawką a nie sprzętem do komunikacji :-)

    Nie da rady. GPS, kamera, ekran, internet, przetwarzanie obrazu - no
    nie da rady.
    Ale moda na pokemony przeminie i swiat wroci do normy ... pojawia sie
    inne programy, rozladowujace w godzine :-)

    J.

  • 75. Data: 2016-07-28 11:37:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Z drugiej ręki.

    Niby z drugiej, ale telefon swiezo od operatora. Czasem nawet w
    oryginalnie zamknietym pudelku.
    Ot po prostu jeden posrednik wiecej :-)

    J.

  • 76. Data: 2016-07-28 12:32:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-28 o 09:42, z pisze:
    > Telefon powinien wytrzymać dzień podczas maksymalnego eksploatowania.

    Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2016-07-28 13:21:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.

    Albo 50MHz procesor, malokolorowy ekran, i chyba nie miec Androida

    J.

  • 78. Data: 2016-07-28 13:32:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lipca 2016 12:33:02 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.
    Patrząc na niektóre powerbanki to niekoniecznie az tak

  • 79. Data: 2016-07-28 13:33:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lipca 2016 13:22:04 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Albo 50MHz procesor, malokolorowy ekran, i chyba nie miec Androida
    Ja z telefonów z windowsem korzystam, i jakoś specjalnie energooszczędne też nie są

  • 80. Data: 2016-07-28 22:41:58

    W dniu 2016-07-28 o 13:32, Kris pisze:
    > Patrząc na niektóre powerbanki to niekoniecznie az tak

    Jak patrzę na kolejny nowy wspaniały wypasiony telefon za kilka tysi
    który nie ma obudowy ładującej baterię fotowoltanicznie (jak łajzy nie
    umieją zrobić lepszej baterii) to wzbudza to u mnie politowanie :-)