  • 51. Data: 2016-07-27 12:54:03
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 12:43:18 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > O ile biora, a nie tylko "jest w ofercie" :)
    Biorą, biora. Uwierz mi.
    Po sąsiedzku od lat mam salon operatora komórkowego i z osobami to prowadzącymi się
    zakumplowałem.
    A zresztą choćby na telepolis na forum wejdź tam są watki odnośnie abonamentów. Sporo
    osób tam pisze ze przedłużają umowy z abo w granicach 100zł. Też to dla mnie dziwne
    ale widocznie im pasuje.
    > A moze zadzwonil sprytny sprzedawczyk, >zaproponowal "nowy tanszy abonament",
    klient >jest zadowolony, bo placi 100zl zamiast 120, a >nie wie, ze moglby placic 30
    :)
    Takie przypadki tez pewnie sa ale sporo ludzi jednak świadomie decyzje podejmuje

    > A strony naszych operatorow takie, jakby sie chcieli pozbyc klientow.
    > Albo zmusic ich do "skontaktuj sie ze sprzedawca", a on juz namowi do
    > najlepszego abonamentu :-)
    Na Orange jak oferte abo komórkowego sprawdzałem to miałem podobne wrażenie

  • 52. Data: 2016-07-27 13:06:27
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    >
    > A moze zadzwonil sprytny sprzedawczyk, zaproponowal "nowy tanszy
    > abonament", klient jest zadowolony, bo placi 100zl zamiast 120, a nie
    Niech chce mi się sprawdzać ale podejrzewam ze w tych abonamentach za ponad 100zl to
    usługi sa do 50zł tak a reszta to koszt telefonu
    To by tak wychodziło bo w tmobile najdroższy abonament bez telefonu to 29zł, w orange
    i plusie w granicach 80zł

  • 53. Data: 2016-07-27 13:12:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Jul 2016 11:42:09 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Albo np czesto podrozuja i doceniaja dodatkowe skladniki oferty - np
    >roaming za darmo.
    A propos roamingu je sli nie ma sie go za darmo - w abonamentowym
    tmobile widzialem natenczas wyzsze ceny roamingu (poza EU) niz w
    prepaid playa.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 54. Data: 2016-07-27 13:23:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Jul 2016 11:50:32 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Maja ? Mbank kojarze, ale on juz nie ma telefonii.
    Przykład z BPH ale pewnie inni mają podobnie:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/bankowosc_
    elektroniczna/bankowosc_internetowa/doladowania_tele
    fonu

    WAM

  • 55. Data: 2016-07-27 13:37:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 09:25:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W prepaidzie za podobną kasę chyba ciężko uzyskać tyle samo na dzisiaj.
    Wczytałem się w papiery od T-Mobile.
    Kwota 49,99zł miesięcznie to jak wiadomo abo+rata za telefon
    T-Mobile wyceniło P8 Lite na 890zł
    Więc przez 24 miesiące zapłace im (24*49,99)+89= 1289zł minus 890 telefon to na
    usługi wychodzi ok 400zł.
    Miesięcznie: 400/24= 16zł
    16zł miesięcznie za nolimit na komórki, sms mms i 4GB netu
    Z umowy zakupu telefonu mogę zrezygnować w ciągu 14dni(zakup via net) nawet stosowny
    formularz dołączyli.
    Gdybym więc tak zrobił to niecałe 400zł za dwa lata by mnie ten abo wyszedł.
    Ja się w to bawił nie będę ale pomysł podsuwam może ktoś wykorzysta

  • 56. Data: 2016-07-27 15:12:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >T-Mobile wyceniło P8 Lite na 890zł
    >Więc przez 24 miesiące zapłace im (24*49,99)+89= 1289zł minus 890

    Nie nie - T-mobile moglo sobie wycenic ten telefon na 1890, i wyszloby
    Ci, ze doplacaja za uzywanie.
    Rynkowa cena to jest 750-800 zl, i tego sie trzymamy.

    A mozna tez przyjac 600 :-)

    >16zł miesięcznie za nolimit na komórki, sms mms i 4GB netu

    Ale tak patrze - to nie jest standardowa oferta.
    Dla publiki za 49.90 jest 1GB, ale za to 6 miesiecy po 1zl..

    Choc w sumie ... przerobili Cie :-)
    Trzeba bylo brac oferte standardowa.
    Abo 70zl przez 18mc (+ 1zl * 6), telefon 1zl, a internetu 5G i
    stacjonarne bez limitu.
    I to wszystko za lacznie 1267 zl, w dodatku z odlozona platnoscia :-)

    J.

  • 57. Data: 2016-07-27 15:22:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Takie przypadki tez pewnie sa ale sporo ludzi jednak świadomie
    >decyzje podejmuje

    Do mnie pare lat temu dzwonia "zauwazylismy, ze zdarza sie panu
    przekroczyc abonament, to proponujemy nowy, lepszy, z wieksza iloscia
    darmowych minut, i juz nigdy nie bedzie musial pan doplacac do
    rachunku".

    Spryciarze, ja czasem przekraczam, a teraz juz nie bede musial
    doplacac, bo stale bede placil wiecej :-)
    Bo to, ze minut nie wygaduje, a doplaty sa z tytulu roamingu, to juz
    im odpuszczam - program mogl to olac :-)

    Aczkolwiek niektorzy klienci mogli na tym faktycznie zaoszczedzic.

    J.

  • 58. Data: 2016-07-27 15:32:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 12:50, Chris pisze:

    > W Virgin do sieci mamy rozmowy za darmo :)

    W jaki sposób?

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2016-07-27 15:46:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 15:32, Liwiusz pisze:

    > W jaki sposób?

    Tylko w pakietach od 19zł rozmowy do Play i Virgin są darmowe, ja mam
    pakiet za 19zł (sms free, 100 min, 2.5GB dane) i mi się takie rozmowy do
    żony nie liczą z pakietu 100min. FB, Messenger, GG coś tam jeszcze też
    nie jest liczone z pakietu danych.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 60. Data: 2016-07-27 15:52:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-27 o 15:46, Chris pisze:

> [...]
    > pakiet za 19zł (sms free, 100 min, 2.5GB dane) i mi się takie rozmowy do
    > żony nie liczą z pakietu 100min. FB, Messenger, GG coś tam jeszcze też

    No to zmieniasz temat, bo była mowa o ofercie za 0zł.

    --
    Liwiusz