  • 51. Data: 2011-02-03 22:23:55
    Temat: Re: AVR i Wifi -jak toto ugryźć...
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Od czego?
    Od RS-a - Google pamięta ;)

    > Nie mierzyłem. Padł mi watomierz ostatnio. :(

    Celowo napisałem _z_zasilacza_, bo to można zwykłym amperomierzem...

    > Jak w Linuxie najprościej obciążyć procka na
    > maksa?

    Odpalić stronkę z flash-em? ;) A tak poważnie to na PC wystarczy taki
    skrypt:
    while true ;do read </dev/null ;done
    Czy zadziała na tamtym sprzęcie - nie wiem, próbuj.

    Mirek.

  • 52. Data: 2011-02-04 16:04:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-03 16:38 Mario napisał(a):

    > A co z softem wystawiającym dane z USB na wifi?

    AFAIR D-Link pozwala na zainstalowanie DD-WRT bez utraty gwarancji.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 53. Data: 2011-02-04 16:06:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-03 16:37 Mario napisał(a):

    > Można trafić router z UART w TTL czy w 3,3V na goldpinach. Tak miałem w
    > SMC Barricade ale niestety za mała pamięć na DD-WRT.

    DIR-300 ma 4MB Flasha i 32MB RAMu. Do wielu zastosowań wystarczy
    (szczególnie po dolepieniu karty SD/MMC).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 54. Data: 2011-02-04 16:09:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2011-02-03 22:09 Rysio napisał(a):

    > http://pl.farnell.com/jsp/search/productListing.jsp?
    ICID=i-f4bf-00003156&SKUS=1839055,1839057,1839054

    138 PLN + VAT. A do tego wymagana jeszcze płytka z AVR32 bo powyższa
    daje tylko WiFi przez SPI. Można wpiąć np. taką (polecaną):
    http://pl.farnell.com/atmel/atevk1105/kit-ewaluacyjn
    y-avr32-for-at32uc3a0/dp/1715478?Ntt=EVK1105
    ale cenowo to już masakra. Pewnie dałoby się przystosować do dowolnej
    innej płytki z AVR32.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/