  • Data: 2010-10-03 14:26:34
    Temat: ATmega + graficzny LCD
    Od: "Chomik" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako, ze programowanie w C z kazdym dniemidzie coraz lepiej postanowilem
    zajac sie tematem do tej pory zupelnie mi obcy. Jako, ze wiekszosc robionych
    przeze mnie urzadzen potrzebuje intenrfejsu uzytkownika w postaci chocby
    najprostrzego LCD 2x16 i klawiatury chcialbym w dalszych projektach zaczac
    stosowac wyswietlacze graficzne LCD zarowno monochromatyczne jak kolorowe z
    ekranem dotykowym. Wyswietlaczy (a raczej sterownikow b one wazniejsze chyba
    sa) jest sporo tak samo jak i informacji. Moje pytanie brzmi co byscie
    polecili na poczatek, jakim wyswietlaczem z jakim sterownikiem sie
    zainteresowac. Chodzi o to zeby byl w miare tanio dostepny, mial dobra
    dokumentacje a takze dostepne biblioteki w C bo nie ukrywam ze chcialbym
    skorzystac na poczatku z jakichs gotowcow. Interesuja mnie wysw. o
    rozdzielczosci minimum 128x96 docelowo 320x240 kolor.