  • 1. Data: 2012-12-19 12:41:16
    Temat: ARRIVA czy XORO - proszę o poradę!
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    Proszę o opinie, który dekoder satelitarny z CI kupić do odbioru
    Polsatu Cyfrowego:
    XORO HRS 8750 http://tinyurl.com/c5sled6
    FERGUSON ARIVA 202E
    Ferguson Ariva 200 HD
    FERGUSON HF 8800HD http://laki.dvhk.pl/faq/ferdek_HD8800.htm
    czy może jeszcze jeszcze jakiś inny w cenie ~200 złotych (na Allegro)
    polecalibyście zdecydowanie bardziej niż te wymienione powyżej?

    Ten dekoder chcę użyć do odbioru Polsatu przez moduł CI, telewizja
    naziemna mnie nie interesuje.
    Pilnie proszę o poradę, z góry ładnie dziękuję!

  • 2. Data: 2012-12-19 18:54:13
    Temat: Re: ARRIVA czy XORO - proszę o poradę!
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.12.2012 12:41, Vza Vizenza pisze:
> [...]
    > naziemna mnie nie interesuje.
    > Pilnie proszę o poradę, z góry ładnie dziękuję!

    skąd weźmiesz (fizycznie) moduł CI polsatu? Bo jak ja się pytałem to
    mogę wybierać pomiędzy hd3000 5000 i 6000. Moduły CI podobno wycofane
    bo..... się wieszały!!!!

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-12-19 22:57:31
    Od: Vza Vizenza <v...@g...com>

    On Dec 19, 6:54 pm, ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    wrote:
    > skąd weźmiesz (fizycznie) moduł CI polsatu? Bo jak ja się pytałem to
    > mogę wybierać pomiędzy hd3000 5000 i 6000. Moduły CI podobno wycofane
    > bo..... się wieszały!!!!

    Słucham? A ten? http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /modul-cam-ci-plus.cp

    Przecież dopiero wczoraj rozmawiałam w salonie Polsatu o tym właśnie!
    Tam miły pan "specjalnie dla mnie dobrze mi życząc" zaproponował mi
    ten moduł i namówił ażebym kupiła dekoder na Allegro, bo te z Polsatu
    są podobno kiepskie i dają nieładny obraz...

    Tak więc jeszcze raz proszę o pomoc w wyborze dekodera...

  • 4. Data: 2012-12-20 20:53:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.12.2012 22:57, Vza Vizenza pisze:

> [...]
    > ten moduł i namówił ażebym kupiła dekoder na Allegro, bo te z Polsatu
    > są podobno kiepskie i dają nieładny obraz...
    Daj znać który to salon, i czy prowadzą wysyłkę. ja dzisiaj "rozmawiałem
    z infolinią" i usłyszałem że były, _NIEMA_ i nie wiadomo czy
    kiedykolwiek będą.

  • 5. Data: 2012-12-24 19:51:56
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 19 grudnia 2012 18:54:13 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > skąd weźmiesz (fizycznie) moduł CI polsatu? Bo jak ja się pytałem to
    > mogę wybierać pomiędzy hd3000 5000 i 6000. Moduły CI podobno wycofane
    > bo..... się wieszały!!!!

    Ja tam używam CI Polsatu od pół roku wraz z Arivą 200HD i wszystko mi STOI :)

    Jakąś dziwną propagandę antymodułową rozprzestrzeniasz niewierny ToMaszu!

  • 6. Data: 2012-12-25 21:49:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.12.2012 19:51, t...@g...com pisze:

    > Ja tam używam CI Polsatu od pół roku wraz z Arivą 200HD i wszystko mi STOI :)
    >
    > Jakąś dziwną propagandę antymodułową rozprzestrzeniasz niewierny ToMaszu!

    napisz jak ten tandem działa. Tzn ilość zwiech, jeśli polsat dodaje
    kanały, to Ty je musisz jakoś dostrajać, dogrywać? czy to co masz
    nagrane na dysku (pendrivie) w tej arivie możesz jakoś łatwo w postaci
    plików przenieść na dysk w PC czy jest to jakoś zablokowane?
    w jaki sposób wszedłeś w posiadanie modułu CI?

    ToMasz