  • 1. Data: 2012-12-20 19:17:52
    Temat: DVB-T -znowu zmiany??
    Od: "Ktos" <k...@n...com>

    I znowu zaczęły się roszady (odbiór z Chwaszczyna/Gdańsk):
    TVP Olsztyn jest teraz w MUX1 (k.37)
    TVP Gdańsk jest w MUX 3 (k.48)

    To już któraś z rzędu zamiana w tym roku.
    I znowu trzeba 'obskoczyć' starszych znajomych, którzy nie poradzą sobie z
    układaniem listy.
    Do tego info o pierwszych testach TVP w DVB-T2:
    http://media2.pl/media/99084-Cyfrowa-rewolucja-w-TVP
    .-Ruszaja-testy-DVB-T2.html

    To są jakieś jaja, faktycznie chyba chodzi o to, aby ludzi totalnie
    zniechęcić do odbioru naziemnego i aby czym prędzej polecieli po zakup
    'platfomy cyfrowej.
    Wrrrrrrrr...

  • 2. Data: 2012-12-20 19:33:38
    Temat: Re: DVB-T -znowu zmiany??
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 19:17:52 +0100, Ktos napisał(a):

> [...]
    >
    > To są jakieś jaja, faktycznie chyba chodzi o to, aby ludzi totalnie
    > zniechęcić do odbioru naziemnego i aby czym prędzej polecieli po zakup

    Ale oczywiście pamiętasz kiedy były testy MPEG4 i ile czasu zajęło do
    momentu kiedy zostało (zostanie) jedynie słusznym standardem?
    Firmy samochodowe testują auta na wodór i prąd, a jakoś benzyna wciąż jest
    na stacjach benzynowych...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-12-31 12:25:42
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

> [...]
    > momentu kiedy zostało (zostanie) jedynie słusznym standardem?
    > Firmy samochodowe testują auta na wodór i prąd, a jakoś benzyna wciąż jest

    Co ma piernik do wiatraka, czyli benzyna do TV cyfrowej naziemnej? Słyszałeś o
    tym, że w połowie roku 2013 nadawanie analogowe zostanie zakończone?

    Pzdr

  • 4. Data: 2012-12-31 12:36:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 12:25:42 +0100, Kamil napisał(a):

    > Co ma piernik do wiatraka, czyli benzyna do TV cyfrowej naziemnej? Słyszałeś o
    > tym, że w połowie roku 2013 nadawanie analogowe zostanie zakończone?

    Ależ drogi Watsonie, powiem więcej - w sporej części kraju już zostało
    zakończone. Tylko co to wnosi do wątku, zwłaszcza w kontekście uczynienia
    MPEG4 "jedynie słusznym standardem" co pisałem? Jakieś nowe fakty wnosi czy
    tylko chciałeś się do jakiejś rozmowy włączyć?

  • 5. Data: 2012-12-31 12:52:39
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > Tylko co to wnosi do wątku, zwłaszcza w kontekście uczynienia
    > MPEG4 "jedynie słusznym standardem" co pisałem?

    Co do wątku wnosi Twoje bredzenie o bebzynie? Masz jakieś propozycje co do formy
    nadawania TV naziemnej? Masz jakieś laboratorium badawcze i opracowałeś nowy,
    lepszy format cyfrowy, czy inny?

    Pzdr

  • 6. Data: 2012-12-31 15:02:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 12:52:39 +0100, Kamil napisał(a):

    > Co do wątku wnosi Twoje bredzenie o bebzynie? Masz jakieś propozycje co do formy
    > nadawania TV naziemnej? Masz jakieś laboratorium badawcze i opracowałeś nowy,
    > lepszy format cyfrowy, czy inny?

    Wyjaśnia. Inteligentnym.
    Przepraszam serdecznie, że tobie wyjasniło niewiele.

  • 7. Data: 2013-01-01 08:50:06
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-12-20 19:17, Ktos pisze:
    > I znowu zacz?y si? roszady (odbi?r z Chwaszczyna/Gda?sk):
    > TVP Olsztyn jest teraz w MUX1 (k.37)
    > TVP Gda?sk jest w MUX 3 (k.48)
    >
    > To ju? kt?ra? z rz?du zamiana w tym roku.
    > I znowu trzeba 'obskoczy?' starszych znajomych, kt?rzy nie poradz? sobie z
    > uk?adaniem listy.

    No to co? Obskoczysz i może na piwo zarobisz, no chyba, że na lizaka :)

    --
    Jingiel