  • 11. Data: 2012-01-31 10:06:39
    Temat: Re: APEL - SZANUJECEI stra?nik?w miejskich!!!!
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-30 20:02, anCZka pisze:

    > Dlaczego tak miuwisz? On bromi? te? ciebie i twoich dzieci (oraz podatków)
    >
    > Ania

    Dobre.
    Dawno się tak nie uśmiałem.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 12. Data: 2012-01-31 10:07:50
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-31 06:09, anCZka pisze:
    > ,>No chyba, ?e z krawiectwa j? wywalili, to mo?e jeszcze nadawaae sie do sm.
    >
    > ni ma w stym nic sprzecznego. Us?ugi krawieckie s? na siostre

    Więc po co pieprzysz o przestrzeganiu prawa?

  • 13. Data: 2012-01-31 10:16:56
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >Więc po co pieprzysz o przestrzeganiu prawa?

    js i siodtra przestrzergamy więc o co chodzi?

  • 14. Data: 2012-01-31 11:06:26
    Temat: Re: APEL - SZANUJECEI strażników miejskich!!!!
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    anCZka, Tue, 31 Jan 2012 05:15:42 +0100, pl.misc.samochody:

    > straż to taka policja tylko że wiejska/miejska.

    No, no, wmawiaj sobie. Straż miejska to goście łowiący źle zaparkowane
    samochody, którzy na uwagę, że pod nosem mają samochód zaparkowany na DDR
    odpowiadają "zima jest, zimą się rowerem nie jeździ" (taki tekst usłyszałem
    w zeszłym tygodniu od strażaka wiejskiego w Katowicach). Bohaterowie, kurwa
    ich mać.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 15. Data: 2012-01-31 12:28:08
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >No, no, wmawiaj sobie. Straż miejska to goście łowiący źle zaparkowane

    myśle że poprostu zazdrościsz nam z bronio palną.
    Warszawska straż będzie miała nawet profilera. To jest już służba dla wysoko
    wykwalifikowanych i najlepszych z najlepszych.

    ANia

  • 16. Data: 2012-01-31 14:57:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > js i siodtra przestrzergamy więc o co chodzi?

    Kuzwa jakim trzeba byc cwokiem by sie dac nabierac na taki cienki trolling?

  • 17. Data: 2012-01-31 19:24:28
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4f27e8e6$1@news.home.net.pl>:

> [...]

    > Och, różnie bywa. Mi np. chłopaki z pruszkowskiej SM zeszłej zimy
    > pomogli wydobyć się zza debila, co mnie zastawił na parkingu.

    Sami przyszli "na polowanie", czy ich wezwałeś?

    > dźwignęli tył i przesunęli pół metra

    Ciesz się, że trafiłeś na "głodnych" a nie na "strażniczkę" Kolinę i jej
    siostrę, bo zamiast dzwigania byłoby fastrygowanie...

    :D

    --
    Tomasz Nycz