  • 21. Data: 2010-12-07 10:24:14
    Temat: Re: AP jako odbiornik.
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > A tak słów kilka więcej -- można? Bo na razie niczego ciekawego nie
    > napisałeś.

    Za to nie piszę bzdur jak to:

    "ludzkość przechodzi na dłuższe adresy IP, co ma doprowadzić do rezygnacji z
    NATKowania"

    Ty masz jakiś problem z osobowością? Bo bredzisz jak w gorączce. Czytanie
    Twoich postów może człowiekowi zaszkodzić.

    Remek

  • 22. Data: 2010-12-07 23:42:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Remek" idl268$9p0$...@i...gazeta.pl

    > Ty masz jakiś problem z osobowością?

    Nie wiem. :) Mam z płucami i kośćmi. :)

    > Bo bredzisz jak w gorączce. Czytanie Twoich postów może człowiekowi zaszkodzić.

    Czytanie bzdur o NATkowaniu w każdym APku może zaszkodzić. :)

    -=-

    O przechodzeniu na adresy dwa razy dłuższe słyszę od co najmniej piętnastu lat. :)
    (16 bitów razy 4 -- cztery liczby szesnastobitowe) Nawet któregoś razu Radio Rydzyka
    mówiło o zupełnie nowym internecie i o jakiejś rewolucji. Zaciekawiony słuchałem
    z zapartym tchem, :) ale okazało się, że za mnogością liter kryje się jedynie
    informacja o wyczerpanych pulach numerków IP...

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już
    Ventolin 438
    | 740 brak . 14 18 23 739 F|l 430 14
    | 730 Telfexo 12 . 1617 .20 729 E|i 420 070809 . . . 16
    20 416
    P|l 720 . 22 719 V|t 410 10 12 15
    19 21 23 410
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 13
    399
    F|m 700 08091011 *13 15 *19 *21 690 1|y 390 11
    17 395

  • 23. Data: 2011-01-27 20:51:08
    Od: "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > AP Router Wireless Broadband Router
    >
    > I należy go ustawić w tym górnym. :)
    >

    >Ale ma sporą wadę. Tryb AP Client niestety, nie jest przezroczysty. To
    >znaczy, że owszem, połączy się do istniejącej sieci WiFi jako klient, ale
    >po stronie LANu kablowego jest już inna sieć, a między LANami robiony jest
    >NAT.

    >W 99% przypadków w takim zastosowaniu, będą to dwa NATy po sobie - jeden na
    >tym AP kliencie, drugi na routerze spinającym nas z internetem. Nie jest to
    >zbyt dobry patent, bo amator dobrze sobie tego nie skonfiguruje i będzie

    Witam po przerwie.

    Jak sie z LAN-u głownego połaczyc z LAN-em juz za AP?

    Lan główny ma IP z puli 10.0.0.1-255
    Lan na AP ma ip z puli 192.168.0.1-255

    W Lan-ie głównym jest komputer z ip 10.0.0.2 i chce z niego wykonac
    połączenie z serwerem FTP który jest na komputerze w Lanie za AP z IP
    192.168.0.254.

    Czy da sie to zrobic za pomocą Total Commandera?

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2011-01-28 10:39:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 21:51:08 +0100, J.M.Oizo napisał(a):

> [...]
    >
    > W Lan-ie głównym jest komputer z ip 10.0.0.2 i chce z niego wykonac
    > połączenie z serwerem FTP który jest na komputerze w Lanie za AP z IP

    Rozumiem, że ten AP robi za router z NAT-em.

    Zrobić na nim przekierowanie portu 22 na 192.168.0.24

    > Czy da sie to zrobic za pomocą Total Commandera?

    Tak. Zapewne tylko w trybie pasywnym FTP.

  • 25. Data: 2011-01-28 10:40:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

> [...]

    > 192.168.0.254.

    Rozumiem, że ten AP robi za router z NAT-em.

    Zrobić na nim przekierowanie portu 22 na 192.168.0.254