  • 1. Data: 2010-03-01 08:05:59
    Temat: AHCI-->IDE
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Powielając temat na tej grupie (na grupie poświęconej systemom NT nie
    uzyskałem odpowiedzi), chciałbym zapytać o metodę modyfikacji XP Pro
    32-bit oraz Se7en Ultimate 64-bit (instalowane w trybie zgodności z
    AHCI) tak aby bez reinstalacji zadziałały w trybie IDE (po przestawieniu
    w BIOS-ie).
    Pytam, gdyż mam wątpliwości co do wspierania trybu AHCI przez nowo
    zakupioną płytę Gigabyte GA-EG41MF-US2H Rev. 1.0 (w miarę możliwości
    chciałbym pozostać przy dotychczasowych instalacjach OS'ów).

    Swoją drogą - ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy
    rewizją 1.0 a 1.1 tej płyty?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-03-01 08:12:19
    Temat: Re: AHCI-->IDE
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"

    Sprawdź zasilacz.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 3. Data: 2010-03-01 08:25:54
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Sprawdź zasilacz.

    Zrozumiałem aluzję, ale temat nawiązuje ściśle do sprzętu, chyba że
    odpowiadasz z przekory.

    Pzdr, OMSOn

  • 4. Data: 2010-03-01 09:36:11
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >Zrozumiałem aluzję, ale temat nawiązuje ściśle do sprzętu, chyba że
    >odpowiadasz z przekory.

    Nie. Pytasz o to jak zrobić coś w OS-ie.
    (owszem, pytanie o różnice w rewizjach płyty było jak najbardziej TG).

    --
    Kruk@ -\ |
    }-> epsilon.eu.org |

  • 5. Data: 2010-03-01 10:52:59
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    OMSON pisze:
> [...]
    > chciałbym pozostać przy dotychczasowych instalacjach OS'ów).
    >
    > Swoją drogą - ktoś może mi podpowiedzieć jaka jest różnica pomiędzy

    W jezyku polskim istnieje takie slowo jak Wersja .

  • 6. Data: 2010-03-01 12:03:17
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    wirefree pisze:

    > W jezyku polskim istnieje takie slowo jak Wersja .

    A merytorycznie (do zadanego pytania) jakie ma to znaczenie Twoim
    zdaniem? ;)

    Pzdr, OMSOn

  • 7. Data: 2010-03-01 12:11:02
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Nie. Pytasz o to jak zrobić coś w OS-ie.
    Jeśli instalacja/reinstalacja sterowników urządzenia nie ma nic
    wspólnego z zagadnieniami sprzętowymi, to masz rację.
    Z drugiej strony na starcie pytałem na dedykowanej grupie poświęconej
    OS-owi i nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Zwróciłem sie o
    pomoc tutaj... Jesteś w stanie wykrzesać z siebie odrobinę empatii? :)
    > (owszem, pytanie o różnice w rewizjach płyty było jak najbardziej TG).

    A wiesz może jakie one są?

    Pzdr, OMSON

  • 8. Data: 2010-03-01 12:14:26
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >Z drugiej strony na starcie pytałem na dedykowanej grupie poświęconej
    >OS-owi i nie otrzymałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Zwróciłem sie o

    Wiem. Dlatego zdziwiłem się, że szukasz tu, skoro wiesz, że to złe
    miejsce.

    >Jesteś w stanie wykrzesać z siebie odrobinę empatii? :)

    Jaaaa? Nigdy! :-P

    >A wiesz może jakie one są?

    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Prod
    ucts_Spec.aspx?ProductID=3090
    http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Prod
    ucts_Spec.aspx?ProductID=3280

    Wygląda na to, że rev.1.1 "Meet European Union EuP(Energy-using
    Products) requirement "

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 9. Data: 2010-03-03 08:40:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Nie uzyskałem pomocy, ale podzielę się doświadczeniami.

    Nowa płyta (Gigabyte GA-EG41MF-US2H) już siedzi - boot'owałem istniejącą
    instalację Se7en Ultimate 64 i XP Pro SP2 32 - obydwa działały wcześniej
    na ASRock'u 4Core1333-FullHD w trybie AHCI - Se7en nie wstał, XP jak
    najbardziej - poprosił tylko o sterowniki nowej płyty. :)

    Pzdr, OMSON

  • 10. Data: 2010-03-03 08:42:10
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    ...nowa płyta nie ma AHCI.