  • 11. Data: 2014-08-06 18:10:57
    Temat: Re: A1 w weekendy sierpniowe za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w
    On 2014-08-06 13:36, Ariusz wrote:

    >To jest bardzo dobre rozwiązanie (pomijajac samą idiotyczność
    >bramek). Należy narysować 200-300metrów przed bramkami linię i
    >automagicznie otwierać bramki jak kolejka tam dociera. Oczywiście
    >koncesonariuszom nikt ekstra za to nie dopłaca. Po kilku miesiącach
    >sami zadbają o to, żeby bramki miały odpowiednią przepustowość;)

    Niestety, u nas sa juz trzy wersje. Jesli to odcinek
    prywatno-panstwowy, to koncesjonariusz i tak ma zagwarantowana stala
    kwote.

    Bramek nie przybedzie, bo ostatnio padlo ze bramkarz gora 250
    pojazdow/h obrobi.
    to by musieli ze 12 bramek postawic, a na tyle miejsca nie ma.

    Ale owszem, przepis jak wyzej bylby nieglupi :-)
    Tylko linia w zupelnosci 50m wystarczy.

    J.

  • 12. Data: 2014-08-06 18:54:13
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    fifak wrote:

    > bo wybory się zbliżają a polacy łatwiej zapomną o aferze taśmowej...

    Czyli jak? Wszyscy zaplacimy z budzetu firmie Amber One, zeby w tv
    mogli powiedziec 'premier zrobil darmowa autostrade'?
    Do pobytu i wyzywienia tez sie mam tym wczasowiczom dorzucic?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2014-08-06 19:56:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Bramek nie przybedzie, bo ostatnio padlo ze bramkarz gora 250
    > pojazdow/h obrobi.

    Chyba duzo mniej.
    Optymistycznie 180, realnie raczej 120-140.

  • 14. Data: 2014-08-06 20:24:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@d...com> napisał w wiadomości grup

    > Czyli jak? Wszyscy zaplacimy z budzetu firmie Amber One,

    Już płacimy, niezależnie od bramek.
    Utarg z nich idzie do budżetu.
    Po prostu pójdzie mniej.

  • 15. Data: 2014-08-06 21:09:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 6 Aug 2014 16:57:32 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >A dlaczego TYLKO A1?
    >Na A4 takie same korki bywają.
    >A2 w święta też się przytyka.

    Bo tylko A1 prowadzi nad morze. Morze Bałtyckie, nasze, polskie ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2014-08-06 21:44:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:0bv4u99rq3jcps73lmtjdpg3bugdti9il5@4ax.
    com...

    > Bo tylko A1 prowadzi nad morze. Morze Bałtyckie, nasze, polskie ;)

    Nie tylko, prowadzą nad nie również inne drogi.
    Np. A2 do S3.

    A nawet jakby - to co z tego?
    Mórz na świecie jest więcej i więcej polskich autostrad prowadzi w ich
    kierunku.

  • 17. Data: 2014-08-06 21:51:21
    Od: <9...@3...215121.invalid> (Tom N)

    Cavallino w

> [...]
    > grup dyskusyjnych:0bv4u99rq3jcps73lmtjdpg3bugdti9il5@4ax.
    com...

    > Nie tylko, prowadzą nad nie również inne drogi.

    Czyli S3 -- są bramki na S3?

    > Mórz na świecie jest więcej i więcej polskich autostrad prowadzi w ich
    > kierunku.

    W kierunku a nie "nad" -- bezpośrednio z tzw. "ostatnia milą"

    Głupim byłeś koniu i dalej głupim jesteś...

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2014-08-07 02:47:00
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.08.2014 o 14:09, Shrek pisze:

> [...]
    > nikt ekstra za to nie dopłaca. Po kilku miesiącach sami zadbają o to,
    > żeby bramki miały odpowiednią przepustowość;)

    Ale to Gdaka zamknęła bramki.

  • 19. Data: 2014-08-07 06:30:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-07 02:47, Smok Eustachy wrote:

    > Ale to Gdaka zamknęła bramki.

    No to trochę gorzej... Chociaż w sumie na jedno wychodzi. "Straty" będą
    wirtualne - bo "darmo" pojadą ci co normalnie pojechaliby siódemką z
    obawy przed korkami.

    Shrek.

  • 20. Data: 2014-08-07 08:45:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-06 15:25, J.F. pisze:

    > Sprawiedliwe, bo wtedy i autostrada zapchana, jedzie sie wolno i
    > podwyzszona oplata sie nie nalezy :-)

    Tylko ja płacę cały czas za tą autostradę bo to państwówka więc czemu
    jedni mają mieć lepiej :)

    > Co prawda bardziej sprawiedliwie byloby podniesc oplaty na weekend, kto
    > chce, ten jedzie szybko, kogo nie stac, ten jedzie wolno krajowka :-)

    A to fakt, jestem za :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl